- Medlem
- 19. okt. 2011
Selger min kjære Ibanez RGA121 for å frigjøre penger til nye sprell. Denne kjøpte jeg brukt i 2011, og den var helt mint og nesten ubrukt da jeg kjøpte den, og siden den gang har den blitt veldig forsiktig brukt på musikkrommet mitt, aldri blitt gigget med, brukt i rotasjon og har mellom spillingen blitt oppbevart på stativ i et rom uten røklukt. Gitaren er helt strøken uten noen merker, dings eller skraper i finishen. "Neck pocketen" er tett og fin uten noen merker. Den virker rett og slett veldig ny, selv om den er noen år gammel.
Dette er en utgått modell som er blitt veldig populær og ettersøkt blant fansen, og ikke uten grunn. Den spiller rett og slett som en drøm, og er uten tvil en av de best spillene gitarene jeg noensinne har eid.
Gibraltar broen til Ibanez er kjent for å "fade" veldig på disse etter veldig kort tid. Dette er ikke rust, men bare at metallet skifter farge og blir blekere. Denne har bare noe forsiktig fading, og dette er fordi jeg har tørket av den med en fuktig klut hver gang den er blitt spilt nettopp for å holde dette unna.
Fretsene er ikke særlig slitt og har mye tid igjen.
Jeg har satt inn en Bareknuckle Warpig pickup (keramisk) i bro-posisjonen. Denne høres vannvittig bra ut og passer perfekt til rock og metall. Jeg har uansett den gamle V7 pickupen som jeg sender med så du kan bytte tilbake til stock om du ikke liker den.
Pris: 4500kr
Pakkes godt inn i en hardcase, og jeg betaler frakt.
Send PM ved interesse, eller om du ønsker mer bilder på mail.
Dette er en utgått modell som er blitt veldig populær og ettersøkt blant fansen, og ikke uten grunn. Den spiller rett og slett som en drøm, og er uten tvil en av de best spillene gitarene jeg noensinne har eid.
Gibraltar broen til Ibanez er kjent for å "fade" veldig på disse etter veldig kort tid. Dette er ikke rust, men bare at metallet skifter farge og blir blekere. Denne har bare noe forsiktig fading, og dette er fordi jeg har tørket av den med en fuktig klut hver gang den er blitt spilt nettopp for å holde dette unna.
Fretsene er ikke særlig slitt og har mye tid igjen.
Jeg har satt inn en Bareknuckle Warpig pickup (keramisk) i bro-posisjonen. Denne høres vannvittig bra ut og passer perfekt til rock og metall. Jeg har uansett den gamle V7 pickupen som jeg sender med så du kan bytte tilbake til stock om du ikke liker den.
Pris: 4500kr
Pakkes godt inn i en hardcase, og jeg betaler frakt.
Send PM ved interesse, eller om du ønsker mer bilder på mail.
Redigert: