det er på andre siden av kassen du må se på, der finner du ref.nr som gir deg en indikasjon på hvilket verk befinner seg i uret.
jeg antar at du tenker på det uret du har for salg ( 6425, 6426 eller 6427 ?) som har nok et 12xx verk ( 1210 mest sannsynligvis).
det sikreste er å få åpnet kassen ...
Om du finner referansenummeret til uret er det lettere å finne caliberet. Det står på motsatt side av serienummer, mellom lugs`a. Når du finner dette googler du det bare, kommer garantert opp på en av de første treffene.
Den ser ut til å være i bra stand og den er ganske fin med denne skiven, den er også sjeldnere enn manuelt opptrekksmodellene med dato og har et renere design men jeg mener at omkring 10K er et mer vanlig prisnivå for denne.
Ja prisen er nok litt høy desverre. Jeg solgte en tilsvarende for en god stund tilbake uten lenke til 6-7 tusen om jeg husker rett. Noen ekstra lakser burde lenken dra, men nivået du er på nå får man en flott datejust på, så da faller nok uret ditt litt utenfor. Men jeg må si det var ett veldig flott eksemplar av arten lykke til med salget!
Takk for svar.
Holder den der i noen uker til, så får vi se. Må ikke selge, så det er mulig det blir 17. Mai, konfirmasjons og bryllupsklokka istedetfor.
Syns egentlig klokka er knallfin, fordi den er så enkel og lettlest. Time will show.