Jeg har fått tak i en vintage Omega klokke som er fra 1950 ifølge serienummeret. Jeg finner ikke helt ut hvilken model det er og finner ingen like klokker på nettet visst jeg søker på referansen. Ettersom jeg ikke finner noe info så finner jeg heller ikke verdien, kanskje noen her kan hjelpe meg?
Info om klokken:
Omega
Cal 283
Ref 2545-1
Serienummer 12182020
Diameter: 39mm(som var uvanlig på 1950?)
Den har ingen servicehistorikk, men fungerer utmerket(over 30t gange). Er presis(har ikke målt nøyaktig, men veldig bra) Har et stort hakk på baksiden. Ser ut som skiven ikke er original da 2 tallene er forskjellig på 12 og 2 og tallet 8 ser litt rart ut. Det eneste jeg har gjort med den er å bytte sekundviser til en uoriginal pga den originale var knekt.
Info om klokken:
Omega
Cal 283
Ref 2545-1
Serienummer 12182020
Diameter: 39mm(som var uvanlig på 1950?)
Den har ingen servicehistorikk, men fungerer utmerket(over 30t gange). Er presis(har ikke målt nøyaktig, men veldig bra) Har et stort hakk på baksiden. Ser ut som skiven ikke er original da 2 tallene er forskjellig på 12 og 2 og tallet 8 ser litt rart ut. Det eneste jeg har gjort med den er å bytte sekundviser til en uoriginal pga den originale var knekt.