If you can't afford it, just build it

that turned out pretty cool. and great pictures

edit: interessant. her ser man hva som skjer når man er på engelsk-talende forum hele dagen og er overtrøtt. jeg lar den stå som en advarsel til andre som heller ikke har sovet godt på noen døgn.

Utrolig tøft, men det er jo en franken. Neida, ikke hvis den ikke forsøkes selges som en Exp ;) :D
Kun originaldeler og han skal ikke selge den etter det jeg har lest, så det er selvsagt fantastisk gjort og noe jeg gjerne skulle kunnet selv :cool:

Utrolig tøft, men det er jo en franken. Neida, ikke hvis den ikke forsøkes selges som en Exp ;) :D
Kun originaldeler og han skal ikke selge den etter det jeg har lest, så det er selvsagt fantastisk gjort og noe jeg gjerne skulle kunnet selv :cool:

+1

:)

Det var du ja! Hva med ny gtg ila juni? :cool: Samme sted som sist kan la seg gjøre.

Hadde vært knall med Bergen GTG igjen ( blir dog en utfordring å finne en luke mellom fotballcupene til ungene).

Back to topic : jeg er ganske sikker på at jeg tok bilder når jeg hadde en 1675 og en 1655, det må jeg finne.:eek:

Hopalong kan kanskje gjøre oss en liten review 1675 VS 1655 .

Jeg er ikke fan av frankenwatches, men dette var fantastisk!! :D

Det er slik en Explorer II skal se ut! Hadde bare Rolex valgt disse hendene på Exp42 - AAAAAaaaaaaaaaah....!!!

Driiiitkult å se hvordan han gjør det med helt rått resultat. Men det er også grunnen til at jeg ikke tør å kjøpe vintage Rolex..

mod explorer

Med denne blir det konstant "gåsehud" på armen, en absolutt kandidat på
ønskelisten (hvis den hadde vært i salg) :p