Har brukt den siste tiden bla. til å få litt oversikt over vinen i kjelleren. Til min store glede har mye av vinen jeg kjøpte for lagring for en del år siden klart seg bra, og nå venter en laang grillsesong med mye store kjøttstykker som skal tilberedes (når jeg mener lang så skal det i sannheten sies at jeg griller hele året, og hadde årets første grillparty i midten av januar).
Uansett; jeg fant ca 100 flasker med skikkelige godsaker i kjelleren, og jeg tror jeg vet hvordan det må føles å vinne i Lotto etter at jeg fant noen hyller med slike:
De første flaskene er åpnet og drukket, og de er nok på sin absolutte "peak" nå, så hvis mine innlegg de neste ukene bærer preg av skrivefeil og uforståelige setninger ber jeg på forhånd om unnskyldning...
Uansett; jeg fant ca 100 flasker med skikkelige godsaker i kjelleren, og jeg tror jeg vet hvordan det må føles å vinne i Lotto etter at jeg fant noen hyller med slike:
De første flaskene er åpnet og drukket, og de er nok på sin absolutte "peak" nå, så hvis mine innlegg de neste ukene bærer preg av skrivefeil og uforståelige setninger ber jeg på forhånd om unnskyldning...