Ikke akkurat unboxing, men en morsom vintage "unpacking" ihvertfall :)

Medlem
1. juni 2014
Sted
Stavanger
Til en pen penge kom jeg over en morsom vintage Walt Disney timex jeg måtte slå til på forleden dag!
Gjerne flere av dere som så den på finn.no og gjerne selger er medlem her også? :)

Uansett en utrolig pen klokke, og det hadde vært morsomt og visst nøyaktig hvor gammel den er! 70 eller 60 tallet vil jeg tippe.
Tenkte å undersøke litt nærmere, men kom gjerne med forslag om noen har en idè om årgangen :)

Ikke så mye å skrive egentlig, så får slenge inn litt bilder av mitt nye familiemedlem

IMG_8580_zpsb7bee840.jpg

IMG_8562_zps1cd96375.jpg

IMG_8564_zps60c3d968.jpg

IMG_8563_zps0a957876.jpg

Den ble litt liten ved siden av en av sine brødre i boksen :)

IMG_8565_zps01cc7926.jpg

Men satt fint på armen syns jeg :D

IMG_8574_zps010de1b6.jpg

IMG_8582_zps0eee3a17.jpg

Redigert:
Til en pen penge kom jeg over en morsom vintage Walt Disney timex jeg måtte slå til på forleden dag!
Gjerne flere av dere som så den på finn.no og gjerne selger er medlem her også? :)

Uansett en utrolig pen klokke, og det hadde vært morsomt og visst nøyaktig hvor gammel den er! 70 eller 60 tallet vil jeg tippe.
Tenkte å undersøke litt nærmere, men kom gjerne med forslag om noen har en idè om årgangen :)

Ikke så mye å skrive egentlig, så får slenge inn litt bilder av mitt nye familiemedlem

Men satt fint på armen syns jeg :D
Den er veldig morsom, gratulerer! Skulle gjerne hatt en slik! Flott at armene er visere, noen ganger er de bare trykket på skiva, med alminnelige visere. (Det gjelder vel faktisk Genta-utgaven lurer jeg på).
Den er ikke mekanisk?

Edit: Må korrigere meg selv, ser at Genta-Mickey har arm-visere. Rolex aftermarket-skiver derimot har trykte armer.

Redigert:
Den er veldig morsom, gratulerer! Skulle gjerne hatt en slik! Flott at armene er visere, noen ganger er de bare trykket på skiva, med alminnelige visere. (Det gjelder vel faktisk Genta-utgaven lurer jeg på).
Den er ikke mekanisk?

Lenge hatt lyst på en waltidisney klokke, og da helst en eldre sak. Nå har jeg ikke fått noe bekreftelse fra selger på når den er ifra da han var usikker selv, men han gjettet på 60 kanskje 70 tallet. Kan ihvertfall lett se at den er gammel :D Det står et serienummer helt i topp på urskiven, så tenkte å prøve og gå utifra det for litt nærmere undersøkelser :)
Jepp, absolutt den med armer/hender som visere som er den morsome varianten! ser det ligger flere til salgs på ebay, men jeg ville vært skeptisk med å handle derifra selv :(

Det er opptrekkbar ur mekanisme på den :D

Morsomme de der - får umiddelbart veldig lyst på en selv. Men vet ikke helt når jeg ville fått brukt den... :p

Morsomme de der - får umiddelbart veldig lyst på en selv. Men vet ikke helt når jeg ville fått brukt den... :p

Jeg har den på idag, og jeg syns den ser ok ut på armen, men skal innrømme at det er veldig uvant med et så lite UR på armen iforhold til hva jeg vant med.
Er nok redd den kommer til og tilbringe store deler av sin tid i boksen med resten av familien, og den ser også bra ut i boksen, så den blir nok der i noen år ihvertfall :D

Allerede fått spørsmål om klokken fra to kunder på jobb i dag hehehehe!

Nice! Tenkte med en gang Robert Langdon i bøkene til Dan Brown. Han sporter rundt med en slik en! :D Hadde vært kult å eid en slik en selv :):)

Grattis med Mikke Mus! :)

Har flere ganger vært nær å falle for fristelsen for en Jam Home Made Mikke-klokke selv... Gøy! :)

Nice! Tenkte med en gang Robert Langdon i bøkene til Dan Brown. Han sporter rundt med en slik en! :D Hadde vært kult å eid en slik en selv :):)

Disse er utrolig artige. Gratulerer:)

Grattis med Mikke Mus! :)

Har flere ganger vært nær å falle for fristelsen for en Jam Home Made Mikke-klokke selv... Gøy! :)

Takk dere!

Morsom sak som kommer til og bli i boksen/på armen i noen år i hvertfall :D