Jepp, foreløpig da jeg enda ikke har mottatt pakken med klokka er dette kun en teaser tråd
Men kan gi dere ett hint eller tre:
Klokka er kjent for de aller aller fleste her inne som en "value for money" klokke.
Dette er en klokke som kan sette Certina DS Action i fare for å bli flippet siden den tar remmer bedre. (En dykker?)
Lug width 22mm
Allerede handlet remmer fra TS shopen til den som kan være ett hint i seg selv?
Den skikkelige unboxingen kommer i løpet av uka
I mellomtiden kan dere fundere på hva som dukker opp inni boksen når jeg mottar den fra østen. (Ops...!)
----
Da har jeg vært på den lokale Statoil og hentet ut pakken DHL leverte i går mens jeg var på jobb.
Så her er min beskjedne bursdagsgave til meg selv:
Ringer det noen bjeller?
Jepp, det er en Blue Ray
Wrist shot
Måtte ta av gummirem med en gang for å prøve:
Bond Nato blir en sikker vinner på jobb og de andre på god værs dager
Gleder meg til å tilbringe mer tid med denne da den virker meget flott på lanken. Så nå må tid og dag stilles og nytes i regnværet.
Men kan gi dere ett hint eller tre:
Klokka er kjent for de aller aller fleste her inne som en "value for money" klokke.
Dette er en klokke som kan sette Certina DS Action i fare for å bli flippet siden den tar remmer bedre. (En dykker?)
Lug width 22mm
Allerede handlet remmer fra TS shopen til den som kan være ett hint i seg selv?
Den skikkelige unboxingen kommer i løpet av uka
I mellomtiden kan dere fundere på hva som dukker opp inni boksen når jeg mottar den fra østen. (Ops...!)
----
Da har jeg vært på den lokale Statoil og hentet ut pakken DHL leverte i går mens jeg var på jobb.
Så her er min beskjedne bursdagsgave til meg selv:
Ringer det noen bjeller?
Jepp, det er en Blue Ray
Wrist shot
Måtte ta av gummirem med en gang for å prøve:
Bond Nato blir en sikker vinner på jobb og de andre på god værs dager
Gleder meg til å tilbringe mer tid med denne da den virker meget flott på lanken. Så nå må tid og dag stilles og nytes i regnværet.
Redigert: