Ikke så mye, men litt ble det igjen etter høst-stuntet.

Medlem
14. sep. 2011
En liten historie når to lidenskaper møter hverandre og priorteringer blir satt på prøve.
Kjennere skjønner dette er en rekonstrukjon men faktaene er ekte...:eek:

vpg83o.jpg

Måtte selge den...
rt49ra.jpg

..og desverre denne.
2v9vjh0.jpg

..for å få kjøpt denne, som var en del over budsjett.
2hwioev.jpg

Når chopperen var handlet måtte det handles litt vinterprosjekt...Så da gikk det enda litt til ut fra kontoen.
2a75uo1.jpg

Denne var det eneste forsvarlige å kjøpe for stille et lite klokkesug. Synes den så spenstig ut på bilde.
Ble hentet på Posten utland i Oslo etter noe flyving mellom Posten og Tollen. Da mitt nye Visakort ikke virket, hadde jeg ærbødigst fått låne konas Visakort..Heldigvis.
Når det skulle betales godtok ikke Posten Mastercard...:confused:

29z7pdd.jpg

Da er vi i gang...
2zqbll2.jpg

bvnyq.jpg

Dette har jeg ikke set før..En arabisk linje i dag vinduet!!! Har det noe med Id å gjøre..?
Ble også imponert over lumen på klokka.
21cwf95.jpg

Overraskende flott "live"....Behagelig og fast lenke som ikke skrangler når man har den på armen.
280mp8p.jpg

wrlw11.jpg

1pj9j4.jpg

Tar seg bra ut på biltur også..:cool:

Nå skal det nevnes at Blancpainen ble i familien..Svigerfar klinte til å kjøpte den. Han tilbød i tillegg en delt omsorgsavtale..;)

Redigert:
Ser ut til at du lever et godt liv med prioriteringene på riktig plass - håndledd og det mellom beina ... nei vent her nå - det hørtes riktig ut i hodet :)

Gratulerer med nytt, både klokke og sykkel. Ser ut som om du har sunnere prioriteringer enn mange andre, meg selv inkludert ;)

Veldig kul Seiko, grattis...og så syklene da! Jeg tilstår at jeg er fast seer av American Chopper (!) og jeg liker dem begge, knalltøffe :cool:

Gratulerer så mye med en superkul Seiko! :D

Skjønner ikke helt at du greide å kvitte deg med den fatboy sykkelen den er så feit, enda godt du har delt brukerrett på Blancpain for den er også helt rå. Den andre sykkelen var ikke værst den heller da.;):cool:

Tough choice!:cool:

Her kjøres både hardt og med stil. Grattis med nytt!
Skjønner godt prioriteringen.
Min eldre bror har gått i samme spor som deg mht sykkelvalg, så jeg skjønner særdeles godt entusiasmen for "the real stuff" når det kommer til bikes.
Også.

Får vel si gratulerer, selvom jeg hadde mye heller gått andre veien til Blancpain og din første motorsykkel. I mine øyne vesentlig fetere! :cool:

Gratulerer med både sykkel og Seiko! Godt Blancpainen ikke dro fra familien;)