Imponerende hobbyurmaker

Hel gromt det her! =)

Har pusset mye billykter med autosol å kan skrive under på at det blir bra.. Tar bare lang tid! ;)

Digger sånne writeups, man får lyst til å kjøpe en råtten sub å prøve selv, problemet er at uansett hvor råtten en sub er, så koster den jo over 20k virker det som, hehe!

Digger sånne writeups, man får lyst til å kjøpe en råtten sub å prøve selv, problemet er at uansett hvor råtten en sub er, så koster den jo over 20k virker det som, hehe!

Enig...det er liksom litt risky å bruek 20k på noe sånt før man er litt mer sikker i "faget". Noen som har en ide om et annet merke som er mulig å skaffe "råttent" utne å loppe seg?? Tudor er vel på vei til å bli "stort" de togså....hmm

Enig...det er liksom litt risky å bruek 20k på noe sånt før man er litt mer sikker i "faget". Noen som har en ide om et annet merke som er mulig å skaffe "råttent" utne å loppe seg?? Tudor er vel på vei til å bli "stort" de togså....hmm

Her må vel en godt brukt Seiko SKX til ca 50-100 USD på bukten gjøre nytten? :)

Sykt rå lesning, men flere enn meg som la merke til at "lume prikken" på bezel ble borte i oppussingen?

Ja. , så det med en gang. Hva skjedde, ser ikke for meg at de mistet den. Råkul jobb.

Som vi ser av det første bildet er dotten redusert i utgangspunktet, og resten forsvant i det ultrasoniske badet, den har antagelig gått i oppløsning. Har en del erfaring med slikt bad til rensing av våpendeler.

Kuuult å se til, jeg merker at en vintage Rolex er noe helt spesielt og frister dessverre veldig!

Flott utgangspunkt og ett fantastisk resultat! Kjenner det rykker i lillefingeren når jeg ser sånn som dette! Godt nytt utstyr er bestilt og jeg snart kan starte mine hobby prosjekter igjen! :D

Den ble jo sinnsykt strøken etterpå.
Aaarrrgh! Nå fikk jeg lyst på en 5513.
smi201.gif

Sykt rå lesning, men flere enn meg som la merke til at "lume prikken" på bezel ble borte i oppussingen?

Tipper at den "lume dot'en" kun besto av gammel møkk som ble vasket bort.:)