Online impulskjøp. Bestilte natt til mandag, og det som er med online impulskjøp er at etter man har bestilt har man så god tid til å tenke, og var derfor ikke sååå entusiastisk da FedEx kom, men litt gøy er det jo uansett.
Ikke fantastisk pakket...
Billig pappboks med generisk bruksanvisning og garantikort.
Her begynner jeg å bli entusiastisk igjen når jeg ser skiven og husker hvorfor jeg kjøpte den...
Kraftig og fin lume. Greit å ha når man deskdiver utover natten, hehe.
Jeg syns egentlig alle mekaniske verk burde vises frem, samme hvor uforskjønnet de er, men greit nok med stållokk på diver.
Ledd fjernet og lenke passe lang til et wristshot. Lenka er nok det jeg liker dårligst her, eller rettere sagt er lenka egentlig helt grei, men den låsen er ikke min favoritt. Føles billig og skral, og gnager håndleddet. Mulig jeg tok et ledd for mye klokken seks, skal prøve å flytte et ledd, men tror jeg ender med å bytte til Nato eller den bradystrap'en jeg allerede har bestilt...
Svært fornøyd etter seks timers bekjentskap.Så får vi se om det varer...
Takk til @Reodor F og @Loevhagen som viste meg hvor bra denne ser ut og fikk meg inn på tanken.
Ikke fantastisk pakket...
Billig pappboks med generisk bruksanvisning og garantikort.
Her begynner jeg å bli entusiastisk igjen når jeg ser skiven og husker hvorfor jeg kjøpte den...
Kraftig og fin lume. Greit å ha når man deskdiver utover natten, hehe.
Jeg syns egentlig alle mekaniske verk burde vises frem, samme hvor uforskjønnet de er, men greit nok med stållokk på diver.
Ledd fjernet og lenke passe lang til et wristshot. Lenka er nok det jeg liker dårligst her, eller rettere sagt er lenka egentlig helt grei, men den låsen er ikke min favoritt. Føles billig og skral, og gnager håndleddet. Mulig jeg tok et ledd for mye klokken seks, skal prøve å flytte et ledd, men tror jeg ender med å bytte til Nato eller den bradystrap'en jeg allerede har bestilt...
Svært fornøyd etter seks timers bekjentskap.Så får vi se om det varer...
Takk til @Reodor F og @Loevhagen som viste meg hvor bra denne ser ut og fikk meg inn på tanken.
Redigert av en moderator: