Impulskjøpt 323

Medlem
8. mars 2014
Sted
Oslo
Online impulskjøp. Bestilte natt til mandag, og det som er med online impulskjøp er at etter man har bestilt har man så god tid til å tenke, og var derfor ikke sååå entusiastisk da FedEx kom, men litt gøy er det jo uansett.
DSC_0169_zps44dd15f5.jpg

Ikke fantastisk pakket...
DSC_0171_zpsf6c3193d.jpg

Billig pappboks med generisk bruksanvisning og garantikort.
DSC_0172_zps9853ada1.jpg

Her begynner jeg å bli entusiastisk igjen når jeg ser skiven og husker hvorfor jeg kjøpte den... :)
DSC_0173_zps35345e73.jpg

DSC_0174_zps7f8f9639.jpg

Kraftig og fin lume. Greit å ha når man deskdiver utover natten, hehe.
DSC_0176_zps704832f1.jpg

DSC_0184_zps61ba9776.jpg

Jeg syns egentlig alle mekaniske verk burde vises frem, samme hvor uforskjønnet de er, men greit nok med stållokk på diver.
DSC_0178_zps63cda1ab.jpg

Ledd fjernet og lenke passe lang til et wristshot. Lenka er nok det jeg liker dårligst her, eller rettere sagt er lenka egentlig helt grei, men den låsen er ikke min favoritt. Føles billig og skral, og gnager håndleddet. Mulig jeg tok et ledd for mye klokken seks, skal prøve å flytte et ledd, men tror jeg ender med å bytte til Nato eller den bradystrap'en jeg allerede har bestilt...
DSC_0181_zpsf4362a0d.jpg

Svært fornøyd etter seks timers bekjentskap.Så får vi se om det varer... :D

Takk til @Reodor F og @Loevhagen som viste meg hvor bra denne ser ut og fikk meg inn på tanken. :)

Redigert av en moderator:
Takker og bukker for gratulasjoner. Bestemte meg for å droppe lenken i dag, og satte den på oransje Nato, eneste fargen jeg hadde i 22mm. Komforten gikk rett i taket, men visuelt var det ikke perfekt, så bestilte et par natoer til. Hmm... Og akkurat nå kommer jeg på at jeg allerede har bestilt lær til den som er på vei fra Uniten. Jaja, greit å ha litt å bytte i. :D

Grattis! Hadde den samme i helt sort for et par år siden, og må si at det er lett den klokken jeg har eid som har gitt mest kvalitetsfølelse for pengene. Om du er missfornøyd med lenken/claspen anbefaler jeg å prøve en mesh på den. Blir tha bomb!