In-house in da house!

Gratulerer med den feteste Paneraien. Den satt perfekt på deg. Hva er størrelsen på håndleddene dine? Antall cm.?
Tusen takk runes og alle andre gratulanter forøvrig :)
Om jeg måler rett har jeg vel 18-18,5 cm håndledd på bildet og ca 19+ på venstre om jeg velger å bære den på den hånda. Siden jeg takler å ha klokka på begge hender tenkte jeg å variere litt med å ha den på venstre da uttrykket blir litt annerledes, men siden jeg er kraftig venstrehendt tror jeg den blir mest på høyre av praktiske årsaker.

Når det er sagt synes jeg klokka er helt herlig, men jeg har aldri hatt noe i den størrelsen, ei heller er jeg vant til lærreim av type 26/26mm så jeg driver og jobber inn bærekomforten i øyeblikket. Har også ofte hatt klokka lavt siden jeg har en litt klumpete knokkel med litt vel mye skrå ovenfor som gjør at klokka lett vandrer litt om jeg har den ovenfor. Denne må bæres noe høyere enn jeg er vant til og det føles litt uvanlig for meg. Foreløpig merkes den på armen for å si det sånn, men tror nok det skal gå seg greit til.

Å trekke klokka er jo balsam for sjela! Håper det føles slik fremover også :)
Legger ved et lite bilde med en av remmene som fulgte med samt t-skjorta. Foreløpig tror jeg ikke jeg tør å bruke den komboen annet enn hjemme, men hvem vet kanskje det endrer seg.

Redigert:
image_zps3189474c.jpg