Info vedr Submariner modellnr?

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Ser at det blir operert med alle mulig tallkombinasjoner for å beskrive hvilken Submariner det er snakk om osv. Jeg er såpass fersk i gamet, at det meste er gresk for meg, men noe har jeg klart å få med meg.

Hvor kan jeg lese meg opp på de forskjellige modellkodene, årsmodeller, samt se bilder så man kan se forskjellene på urene?

Og er det noen bøker vedr emnet som er et must å ha?

Det lønner seg å hjelpe meg til å finne visdomskilden, da slipper dere en haug med noob-spørsmål i tiden fremover;)

Jupp, har iPhone, (er applefrelst) så den appen skal lastes ned. Takk for info, det var akkurat noe sånt jeg var på utkikk etter. Da er de sidene bookmarket også, så har jeg litt lesing fremover:)

Supert:) Da skal jeg forsøke å bli litt klokere, nå er rolex appen lastet inn på ipaden også, så flyturen hjem imorra på 5,5 timer blir ikke så kjedelig som først forventet.

TRF kan anbefales ja. Veeeeldig mye junk som "can I wear my Submariner to the beach?" og "help me decide between......." etc

Men ser du vekk fra ca 75% av trådene så er det mye nyttig info å hente. Det aller meste er tilgjengelig, og det er enkelte folk der inne som vet alt som er verdt å vite om Rolex. Search and you will find :)