Ingenting vil bli som før! – Sommerens første unboxing

Medlem
19. mars 2012
Innlegg
553
Sted
Viken @svevern
Nå er endelig sommerens første unboxing klar. Jeg har forberedt meg på denne unboxingen i en evighet. Det føles ut som om jeg har lest alt som er mulig å lese på nettet og jeg kunne ikke følt meg mer forberedt på dette. Den andre unboxingen forventes i slutten av måneden (om terminen stemmer) og føler meg ikke i nærheten like forberedt. Alt som skal være på plass er på plass, men det vil uten tvil bli sommerens største unboxing. Så jeg tenkte derfor at tidspunktet for denne unboxingen var perfekt, som en ventepølse. :)

Jeg har sett mange bilder av Rolex Daytonaen, men aldri tenkt «WOW den må jeg ha». – Helt frem til jeg så den hos Bjerke. Når jeg så den ble jeg nesten lamslått og «forelsket» ved første øyekast. Den er så mye penere i virkeligheten enn på bilder. Men jeg hadde flaks, Bjerke hadde en sort og en hvit inne samtidig, så når jeg så de to sammen var valget enkelt. Rolex ikke har så mange klokker med hvit skive som jeg liker og Daytonaen var uten tvil penest av dem alle. Det er alltid pent med hvitt. Klokken er så stilren, enkel (men samtidig avansert) og tidløs på samme tid som den fungerer til pent, jeans, shorts osv. En perfekt allrounder mener nå jeg. Den gangen dro jeg tomhendt fra Bjerke. Jeg tør ikke å kjøpe klokker på impuls, så jeg var innstilt på noen måneder med selvpining og søvnfattige netter. Til jeg endelig fikk ut fingeren og bestilte meg en Rolex Daytona med hvit skive hos Bjerke. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte regne 3–4 uker leveringstid. Jeg var derfor forberedt på den lengste sommeren på mange år. Men etter 6 dager fikk jeg en gladmelding, de hadde fått inn klokken, jeg ble helt sjokkert og var i ekstase. Turen ned til Bjerke har aldri vært så lang. Der ble jeg nok engang tatt imot med åpne armer, latter, og glede. Tusen takk til Bjerke Karl Johan for en utrolig hyggelig handel.

Her er endelig unboxing bilder:
1.jpg

2.jpg

3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg


Som dere ser så er det en utrolig enkel, lekker, tidløs klokke som vil få mye tid på hånden fremover.
 
Redigert:
Gratulerer! Fet Daytona det der! Angående unboxing nr 2, så har også min frøken termin i slutten av måneden. Snakker vi pappaperm-GTG neste år?:p
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern
Herlig! Endelig fikk du kloa i denne helt fantastiske klokka. Etter hvert finner du ut at fargespillet i subdials gjør den til "flere klokker", rett og slett en lekker klassiker. Gratulerer så mye og håper du bruker den til alle anledninger og pøs på med bilder ;)

Og ikke minst, gled deg til neste unboksing, det blir den største i ditt liv :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern
Gratulerar. Den vita Daytonan ær verkligen flott. Før mig i alla fall den bæsta av de två moderna versionerna.
 
  • Liker
Reaksjoner: Svevern
@Thomas84 - Tusen takk for det, gratulerer til deg også. Det kan vi selvfølgelig få til!. :)
@GrandCarrera - Tusen takk for det og takk for all hjelp og service. :)
@Rød - Tusen takk for det! Jeg skal pøse ut bilder. Tro meg!!! Det er uten tvil en kjempeklassiker.
@raha1980 - Tusen takk! :)
@Hvermansen - Tuuuuusen takk!!
@lobster - Tusen takk for det. Neste unboxing blir fantastisk!!!
@Consigliere - Thx, jeg skal støtte så godt jeg klarer. :)
@2JHead - Tusen takk, jeg er helt enig. Den er så perfekt.
@Gin - Tusen takk, løp og kjøp!!!
@torode - Thx!!!
@ReallyCleverPun - Tusen takk for det, det anbefaler jeg. Sett deg ialfall opp på "ringeliste" når de får inn fler. :)
@ChrisHarberg - Tusen takk for det.
@Preben Lidi - Tusen takk for det, ja det kan du gjøre. Den er helt perfekt.
@Kenny1000 - Tusen takk!!
@Cuoresportivo - Tusen takk for det, vi gleder oss veldig. :)
@Vibes - Takker!!!
@NilsOT - Tusen takk for det, jeg er helt enig.
 
  • Liker
Reaksjoner: raha1980