Har hatt øye for dagens unboxingsklokke en god stund, men grunnet mitt kroniske utålmodighetssyndrom og produsentens lange leveringstid vegret jeg meg lenge mot å legge inn en bestilling. Dvs. helt til jeg i et svakt og impulsivt øyeblikk tastet meg igjennom internettbestillingen.
Dager, uker og måneder gikk, men omsider mottok jeg en hyggelig mail om at klokken var klar for sin første flyvetur.
Idag landet den hos meg...
Dog fløy den ikke helt selv.
Hadde den falt ut underveis hadde den imidlertid tålt det
Willkommen in Norvegen: Stowa Flieger uten logo.
Jörg Schauer har emm. gjort sakene sine bra siden han i 1996 overtok Stowa og "relanserte" de historiske Beobachtungs-uhr - nå også i en mer anvendelig størrelse Når en flieger først skulle inn var det liten tvil om at det måtte bli denne.
Ettersom de "somlet" litt med leveringen slang de med en lommekniv og ekstra skinnrem. Hyggelige folk.
A couple of extra pics..
Auf Wiedersehen! Takk for titten.
Bilder (beklagligvis) tatt med iPad.
Dager, uker og måneder gikk, men omsider mottok jeg en hyggelig mail om at klokken var klar for sin første flyvetur.
Idag landet den hos meg...
Dog fløy den ikke helt selv.
Hadde den falt ut underveis hadde den imidlertid tålt det
Willkommen in Norvegen: Stowa Flieger uten logo.
Jörg Schauer har emm. gjort sakene sine bra siden han i 1996 overtok Stowa og "relanserte" de historiske Beobachtungs-uhr - nå også i en mer anvendelig størrelse Når en flieger først skulle inn var det liten tvil om at det måtte bli denne.
Ettersom de "somlet" litt med leveringen slang de med en lommekniv og ekstra skinnrem. Hyggelige folk.
A couple of extra pics..
Auf Wiedersehen! Takk for titten.
Bilder (beklagligvis) tatt med iPad.