Skal kjøpe meg en ny klokke som skal bli litt allrounder/ hverdags sliter. En som passer til både skjorte og t-skjorte...
Pris tak rundt 20k. Håper på mye innspill og MANGE bilder!
Mye fint ute, morsomt å jakte
Sett litt på longines og frederique constant, erfaringer med de merkene? Hørt mye bra om inhouse verkene til FC, og Longines er jo Longines....
Har en Longines Legend Diver, men ellers lite erfaring generelt. Men med et pristak på ca 20k hadde jeg selv sterkt vurdert de forslagene som har kommet på Tudor eller Omega
Ellers, siden du nevner Frederique Constant, synes jeg denne (sakset fra nettet) er pen:
Mye fint ute, morsomt å jakte
Sett litt på longines og frederique constant, erfaringer med de merkene? Hørt mye bra om inhouse verkene til FC, og Longines er jo Longines....
@BBerg både Longines og FC har mye morsomt i den priskategorien, men i hvert fall FC er litt tynne på hva jeg ser som beaters/tskjorte-ur
Hos Longines har du selvsagt Hydroconquest-serien som ligger innenfor halvparten av budsjettet
:: EDIT :: @MrJensen overbeviste meg her over om at jeg var på bærtur gjeldende FC. Har du modellnavn på den?