Planen var å ta det rolig i 2016. Det holdt i en ukes tid... Til mitt forsvar er dagens nykommer klokken jeg ved inngangen til året hadde tenkt å anskaffe. Siden dette er en sjelden fugl på bruktmarkedet kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg når et hyggelig forummedlem viste storsinn og lot meg overta skjønnheten.
Batteribiler er i vinden for tiden. Jeg er ikke helt der at jeg tar i bruk batteriteknologien, men noe elektrisitet kan jeg være med på. Skal vi kalle det en fusion mellom gammelt og nytt?
For meg er dette mye nytt på en gang. Om vi ser bort fra ca seks timer med en Orange Monster for noen år siden har jeg ikke eid en Seiko. Jeg har også til gode å eie en klokke i titan. Da er det like greit å krysse begge deler av på listen i samme slengen: Nok prat, over til bilder.
Først en pappboks
Så over til en filtboks. Innpakkingen er nok ikke et prioritert område i Japan.
La oss håpe at klokken holder høyere kvalitet enn innpakningen.
Endelig har jeg en Grand Seiko Snowflake.
Bedre bilder får komme når jeg får tid. Skiven er rett og slett fantastisk!
Batteribiler er i vinden for tiden. Jeg er ikke helt der at jeg tar i bruk batteriteknologien, men noe elektrisitet kan jeg være med på. Skal vi kalle det en fusion mellom gammelt og nytt?
For meg er dette mye nytt på en gang. Om vi ser bort fra ca seks timer med en Orange Monster for noen år siden har jeg ikke eid en Seiko. Jeg har også til gode å eie en klokke i titan. Da er det like greit å krysse begge deler av på listen i samme slengen: Nok prat, over til bilder.
Først en pappboks
Så over til en filtboks. Innpakkingen er nok ikke et prioritert område i Japan.
La oss håpe at klokken holder høyere kvalitet enn innpakningen.
Endelig har jeg en Grand Seiko Snowflake.
Bedre bilder får komme når jeg får tid. Skiven er rett og slett fantastisk!