Interessant med de nye funksjonene på Sky-dwelleren

Tjaaaa. Synes den - uten at jeg har prøvd den - faller mellom flere stoler. Størrelse som et sportsur, utseende som et dressur, eller noe som ligner et dressur. Men den blir sikkert populær, hos dem som kan tåle prisen. Blant nyrike russere altså ;)

(no offense til dem som liker den)

Tjaaaa. Synes den - uten at jeg har prøvd den - faller mellom flere stoler. Størrelse som et sportsur, utseende som et dressur, eller noe som ligner et dressur. Men den blir sikkert populær, hos dem som kan tåle prisen. Blant nyrike russere altså ;)

+1:D

Så dyr blir den vel ikke i stål :D :D :D

Uret synes jeg litt av hvert om, i positiv forstand. Men jeg har fortsatt store problemer med navnet jeg da. Sky-Dweller. To dwell... er det noe man gjør i skyene da??

Tipper den kommer i SS om et år eller to. Jeg er ikke helt fortrolig med utseende, men det er mulig at den kommer til å "vokse"

Den blir kun tilgjengelig i edelt metall, henholdsvis WG, YG og RG. Så den blir temmelig dyr ja. :)

Da får man smøre seg med tolmodighet.. :D

Tipper den kommer i SS om et år eller to. Jeg er ikke helt fortrolig med utseende, men det er mulig at den kommer til å "vokse"

I SS kunne jeg vurdert den... syns den blir tøffere og tøffere jo mere jeg ser på den..

Det med bezelen er vanvitig kult...

Blir spenende hvordan responsen blir når den kommer ut...

Vet ikke helt - i den prisklassen ville den neppe nådd topp 100 listen min.

Funksjonene på denne modellen er jo helt fantastisk. Utseendemessig synes jeg den blir lettere å fordøye for hver dag som går, men (u)heldigvis blir den aldri aktuell for min del, så lenge den ikke kommer i et metall tilgjengelig for normalt dødelige.