Interesse for GTG i Ålesund?

Medlem
3. mars 2010
Innlegg
971
Sted
Innlandet
Vil med dette lodde interessen for GTG i Ålesund...Jeg flyttet til Ålesund fra Oslo for ganske nøyaktig et år siden og har så langt ikke funnet mange likesinnede. Mye kan sies om det fagre vestland og det er mange fordeler med å bo her. Godt utvalg av urmakere med fristende klokker er IKKE en av disse....

Det kunne vært gøy å fått til en GTG i løpet av mars/april dersom vi er flere med samme lidelse i området? Vi må i så fall finne et egnet lokale, og en GTG bør selvsagt være en Aafk-fri sone ;) Noen som er interesserte?
 
Det hender jeg er der for å surfe. Kan gi beskjed om jeg drar oppover i perioden. Men er vel noen lokale frelste også får man håpe?
 
Søkte "Ålesund" her på forumet, i et forsøk på å finne andre med felles interesse her i byen.

Velger derfor å bumpe tråden, om trådstarter og noen flere er åpen for GTG!
 
Jeg vender snuten hjemover i morgen, og blir å finne i Ålesund en måneds tid. GTG hadde absolutt vært spennende, og ellers er det bare å hilse på om noen av dere skulle møte på en bartete kis med PO XL på nato i en utestedsdør.
 
Jeg er også litt opptatt i starten av nyåret, så det beste for min del hadde vært mer mot slutten av januar, gjerne starten av februar.

Men her kommer det til prioriteringer, og om denne datoen passer best for resten av gjengen, skal jeg selvfølgelig få det til:)
 
Etter @Minutemann sitt gode iniativ, satser vi på en Ålesunds GTG fredag 28.6. Kanskje det lar seg gjøre å friste flere over fjellet?
 
Redigert av en moderator: