Tror det stammer fra Klokkeriet? Det har vært veldig mange invisteringsobjekter for salg der...Lurket lenge nok, og laget meg en bruker. Kan noen forklare meg hvorfor alle skriver invistor?
Er det et eget ord for å gjøre narr av folk? Bare tenkte siden det heter investor. Bare lurer...
Det var et nytt medlem for en stund tilbake som startet en tråd hvor hen spurte hvilken klokke som var det beste investeringsobjektet. Han skrev «å invistere» ... og mange medlemmer her inne lot seg underholde av denne treffende skrivefeilen.
Det er ikke for å gjøre narr av folk. Kan sikkert fremstå spesielt for noen, men er nok bare en intern greie det kan være vrient å forstå seg på.Nei hva da?
Tror det stammer fra Klokkeriet? Det har vært veldig mange invisteringsobjekter for salg der...
Å jo, da Var en periode der "alle" kopierte salgsteksten "invisteringsobjekt".Haha nei!
Å jo, da Var en periode der "alle" kopierte salgsteksten "invisteringsobjekt".
Må si jeg trakk på smilebåndet når vår konsernsjef brukte ordet "invistere" sju ganger i løpet av samme tale. Noen må ta ansvar for å redde e'en!
Skal ikke se bort ifra det nei!Kanskje han planlegger å flippe bedriften med urimelig høy fortjeneste?