Invitasjon: SevenFriday Flash Party 25. april, Urmaker Jacobsen

Tidssonen

Administrator
Forumleder
Medlem
1. okt. 2007
lillestrom0414.png

SevenFriday Scandinavia og Urmaker Jacobsen på Lillestrøm inviterer til event førstkommende fredag.

En ypperlig anledning til å ta en nærmere kikk på de mye omtalte SevenFriday-urene og ikke minst møte andre entusiaster.

Kjekt å vite for arrangørene hvor mange som vil dukke opp, så oppfordrer alle å melde seg på via Facebook, telefon eller e-post (urmakerjacobsen@gmail.com)

Håper jeg får anledningen til å stikke innom :) er ikke helt sikkert ennå om det passer :confused:

Da håper jeg på å se flere TSere idag :)

Dersom man ikke har hatt tid til å melde seg på er det allikevel bare å ta turen innom hvis man få tid :)

Hva ligger disse på i pris?

Jeg har en følelse av at Jacobsen/Borling legger disse eventene til nøyaktig de datoene jeg absolutt ikke har mulighet. Synd.

Flott med bilder, @acnorway.

Var det mange oppmøtte?

Redigert av en moderator:
Hva ligger disse på i pris?

Jeg har en følelse av at Jacobsen/Borling legger disse eventene til nøyaktig de datoene jeg absolutt ikke har mulighet. Synd.

Flott med bilder, @acnorway.

Var det mange oppmøtte?

@Klokkesamler:

Den norske distributøren er veldig allright, så prisene ligger så og si konsekvent litt under det klokkene ville kostet direkte fra Sevenfriday.

Fra 8-ett-eller-annet til rett under 11k avhengig av modell. De nye M-modellene er dyrere. Prisene ligger i artikkelen min om M1 og M2 på TS sine forsider.

Redigert av en moderator: