Sponon, jeg er ikke så hekta - eller opptatt av dingser!
Men etter noen dager med iPad - så kan jeg si at dette har kommet for å bli.
Det negative først er at den er tung, 6-700 gram er litt for mye til å nyte liggende i sofaen. Men sittende går det helt bra. I tillegg er det mangelen av "flash" - for videoer osv. iPhone versjonene av nettsidene fungerer ikke på iPad og i påvente av volum og lansering i Norge er det litt "kjedelig" å ikke kunne Rikingen på VGTV...
Det positive er mye, ser at Apple har lansert "verktøy" til den, helt feil, går ikke å skrive eller gjøre noe mer enn helt korte ting. Det er ingen pc.
For surfing på nettet er den helt perfekt, man ser godt og bildet jeg postet i forrige post var "tatt" av iPadden. Man kan skrive relativt bra og raskt på det tastaturet som er på skjermen. ÆØÅ reduserer hastigheten litt.
I tillegg er det applikasjoner da, Solitaire blir aldri det samme igjen. Pokker - kortstokk til salgs. Youtube er bare helt rå og mye av fremtidig suksess ligger i hva utviklerne klarer å komme med.
Ingen av "klokkeapplikasjonene" til iPhone som er laget for iPad enda, men det kommer garantert.
Når multitasking kommer til sommeren blir det enda bedre.
Løp og kjøp gjelder fortsatt, men du må være kreativ for å få tak i en nå...