Is James Bond Wearing the Omega SM300 Master Co-Axial on NATO strap in Spectre?

January 2015 - A new year. World-renowned actor Pierce Brosnan is now, and for the next three years, the official ambassador of the Speake-Marin brand.

Pierce_Brosnan_1.jpg

En pensjonert "James Bond" upscaler visstnok... :)

Den nye Bond klokken blir en AT

Var innom Protid på Sandvika idag og han viste meg annonse for den nye Bond klokken. Det blir en blå Aqua Terra med Bonds våpenskjold på sekundviseren og bak så blir rotoren slikt så det ser ut som om vi ser inn i et revolverløp. Dødskule. :cool:
Skal komme i butikken på ettersommeren. Løp og kjøp.......

Var innom Protid på Sandvika idag og han viste meg annonse for den nye Bond klokken. Det blir en blå Aqua Terra med Bonds våpenskjold på sekundviseren og bak så blir rotoren slikt så det ser ut som om vi ser inn i et revolverløp. Dødskule. :cool:
Skal komme i butikken på ettersommeren. Løp og kjøp.......

Den er limitert til bare 15.007 stk... :eek:

January 2015 - A new year. World-renowned actor Pierce Brosnan is now, and for the next three years, the official ambassador of the Speake-Marin brand.

Pierce_Brosnan_1.jpg

En pensjonert "James Bond" upscaler visstnok... :)

Det morsomste er jo at han er en GP-mann:mrgreen:
Men...jeg kunne nok vært ambassadør for Speake-Marin jeg også hvis jeg ble spurt.

GP-Pierce.jpg

Når jeg blir stor skal jeg også ha en GP 1948 Vintage og røyke sigar.

Men...jeg kunne nok vært ambassadør for Speake-Marin jeg også hvis jeg ble spurt.

GP-Pierce.jpg

Når jeg blir stor skal jeg også ha en GP 1948 Vintage og røyke sigar.

Har ingen GP 1948, men ferien byr på dårlig badevær og ok sigar ;) måtte bare :)

Det viser jo bare at mannen har smak og at han faktisk liker TO (hæ?) forskjellige merker... :eek:

Jeg støtter alle som liker to merker eller mer...

:mrgreen: