Tenkte å gjøre en god gjerning. En gravid konemor + masse is i trappen opp til inngangsdøren er ingen bra kombinasjon. Fant frem is-spettet (eller hva det heter) og hugget løs det som lot seg løsne fra betongtrappen. Gikk nokså forsiktig til verks, vel vitende om at jeg hadde en automatic på armen. Mener i hvert fall å huske at den tanken streifet meg. Tok vel et minutt eller to. Glad og fornøyd gikk jeg meg en lengre tur i ettermiddagsolen, ned til Majorstua, gjennom Frognerparken, og hjem. Når jeg nå sjekker klokken for om det er på tide å legge seg, så er det ikke det. Klokken er bare 16:06. Og det var vel sånn ca akkurat da jeg holdt på med å fjerne isen. F*en.
Det var bakgrunnshistorien - så til spørsmålet: Er det noe vits i å levere denne til en urmaker for fiksing, eller er det like greit å kjøpe ny? Har nå en gang blitt glad i akkurat denne stålklumpen, selv om det går noen av den på dusinet. I så fall, hvilken urmaker (i Oslo) anbefales til en Seiko SKX?
Det var bakgrunnshistorien - så til spørsmålet: Er det noe vits i å levere denne til en urmaker for fiksing, eller er det like greit å kjøpe ny? Har nå en gang blitt glad i akkurat denne stålklumpen, selv om det går noen av den på dusinet. I så fall, hvilken urmaker (i Oslo) anbefales til en Seiko SKX?
Redigert: