Jeg blir ikke overrasket om det kommer noe i denne stilen snart.... Is this your new watch?
Stipey Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.274 Sted Stavanger 12. mai 2010 #1 Jeg blir ikke overrasket om det kommer noe i denne stilen snart.... Is this your new watch?
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 12. mai 2010 #2 Haha, så kan det være seetrue-caseback, man ser vel også helium-ventilen på siden ? Dette må være noe for deg Frodo?
Haha, så kan det være seetrue-caseback, man ser vel også helium-ventilen på siden ? Dette må være noe for deg Frodo?
L lightningii Medlem 9. nov. 2009 Innlegg 355 12. mai 2010 #3 Klarer meg med et mekanisk ur, så lenge jeg har iphone i lommen og ipad i sekken
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 12. mai 2010 #4 rkjersem skrev: Haha, så kan det være seetrue-caseback, man ser vel også helium-ventilen på siden ? Dette må være noe for deg Frodo? Klikk for å utvide... Helt kanon!!! Ser for meg app store til den også jeg!
rkjersem skrev: Haha, så kan det være seetrue-caseback, man ser vel også helium-ventilen på siden ? Dette må være noe for deg Frodo? Klikk for å utvide... Helt kanon!!! Ser for meg app store til den også jeg!