It's a sinn

Pippen

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2011
Sted
Bærum
I forrige uke gikk jeg til skrittet å kvitte meg med min kjære Sinn U1, en klokke som jeg kun 2mnder tidligere hadde sagt at jeg "aldri" skulle selge. Men det var jo selvfølgelig en liten baktanke med det. Altså, en baktanke med salget, ikke uttalelsen.

På forhånd; beklager for dårlig bildekvalitet....

Pakke

Maltraktert pakke

Hva? En Sinn?

Aha, en Sinn U2S

Obligatorisk wristshot

Og et litt nærmere

Og denne klokken skal jeg aldri selge!
Jeg mener det...

Gratulerer så mye med oppgradering på Sinn fronten;)

Ser frem til førstehånds klåing...:cool:

Ps: Liker ikke denne flippingen din, merker presset blir større og større for å få ut den velkjente "fingern"

Takker så mye alle! Fornøyd hittil, og endelig kan jeg gjøre en del ting jeg ikke kunne gjøre med U1. Som å ikke måtte stoppe på 1000m når jeg er ute og plasker i havet (fryktelig tungvint å ikke kunne dykke ned til 2000m bare fordi klokka ikke tåler det...). Og nå kan klokka være ute i både kaldere og varmere temperaturer enn det jeg kan, helt ned til -45 grader før den begynner å fryse, og helt opp til +80 grader før den begynner å svette (jeg begynner å både fryse og svette lenge før det). Og det er jo fint!

Sinn for the Winn!!!
Einsatzzeitmesser ... bare smak på navnet :)
Grattis med opgradering :)
Ja, det smaker godt:) Røffere på tysk enn norsk da, "oppdragstidtaker"...

Gratulerer med steintøff klokke, forøvrig pen tittel fra Pet Shop Boys!
Hehe, den var unintended:)

Gratulerer så mye med oppgradering på Sinn fronten;)

Ser frem til førstehånds klåing...:cool:

Ps: Liker ikke denne flippingen din, merker presset blir større og større for å få ut den velkjente "fingern"
Det skal det vel være mulighet for ja:) Hva, du trenger jo ikke flippe? Du kan jo bare utvide samlingen.