It's eNUF.

Ja nå ser jeg at dette kanskje ikke ble helt seriøst mottatt slik tanken var. Vel sånn er det når man innimellom agerer som et troll.

Hvem er det som presser prisene oppover. Det er vel kjøperene heller enn selgerene.

I "vårt" tilfelle er det og i stor grad et isolert problem da det sjelden strekker seg utover Rolex.

K&S her på TS er som langlesning en historie om ene kvalitetsuret etter det andre som blir liggende. Fordi logoen er feil.

@Havvo lå ut en del juveler for en tid tilbake, ikke akkurat hyllevare noen av dem. Ur en må ut av landet for å anskaffe. Ventelister og.
Var de blodpriset av den grunn? Overhodet ikke!

En Ceratona til 150 er vel først og fremst et problem om man betaler 150.

• Liker
Reaksjoner: UJU og Havvo
Tillater meg å svare her til tross for tvilsomt opphav, og manglende papirer...;)
Var forresten sammen med ei dame uten norsk opphav en gang i tiden.
Da jeg byttet henne ut med en nyere modell var verdien sunket betraktelig til tross for hyppige servicer og tiltalende patina.

Er 89k for mye å be for en Muppet?

Tilbake til spørsmålet ditt.;)
Er enig i at 89k er mye for en Kermit.
Men, hvem vet? Kanskje dette fortoner seg som et røverkjøp om noen år.:confused:

Så lenge det finnes for mange folk med mer penger enn vett går det nok bare en vei...

Redigert:
Jeg tenkte på det her forleden dag... Det er utrolig hvor mye penger det virker som folk har. Jeg solgte bolig for noen uker siden og fikk nesten dårlig samvittighet med tanke på hva vi selv betalte for 6 år siden. De som kjøpte var født i 1990, så jeg ble litt forbauset over at så unge folk var potensielle kjøpere.

Har også notert meg at jeg er pinadø nesten den ENESTE i nabolaget som ikke kjører Tesla. På 10 hus er det to eller tre model X og omtrent resten model S. Jeg bryr meg fint lite om hva folk har og ikke har av materielle goder, men tanken slo meg at det kan virke som det er flere velstående nå enn når jeg vokste opp.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg tenkte på det her forleden dag... Det er utrolig hvor mye penger det virker som folk har. Jeg solgte bolig for noen uker siden og fikk nesten dårlig samvittighet med tanke på hva vi selv betalte for 6 år siden. De som kjøpte var født i 1990, så jeg ble litt forbauset over at så unge folk var potensielle kjøpere.

Har også notert meg at jeg er pinadø nesten den ENESTE i nabolaget som ikke kjører Tesla. På 10 hus er det to eller tre model X og omtrent resten model S. Jeg bryr meg fint lite om hva folk har og ikke har av materielle goder, men tanken slo meg at det kan virke som det er flere velstående nå enn når jeg vokste opp.

Bare slapp av, og trekk pusten godt.
Dessverre får man ikke god smak av mye penger.

Jeg bryr meg fint lite om hva folk har og ikke har av materielle goder, men tanken slo meg at det kan virke som det er flere velstående nå enn når jeg vokste opp.

+1

Det er "gratis" å låne penger - og galopperende boligpriser innebærer forbruksfinansiering med "monopolpenger".

Ingenting vokser inn i himmelen - og fallhøyden blir desto større :eek:

Bare slapp av, og trekk pusten godt.
Dessverre får man ikke god smak av mye penger.

stevejob.jpg

Hva mener du?

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper