Da jeg tidligere i år var på urmakerkurs fikk jeg prøve en slik herlighet på armen.
Jeg ble helt satt ut da jeg prøvde den, det var som å være en liten forelsket skolegutt igjen. Hjertet hoppet over et par slag, sommerfuglene herjet rundt i magen og jeg følte meg helt "lost"...den var jo så lekker og sexy!
Etter å ha fomlet rundt i blinde etter godfølelsen, er det nå på tide å stå frem:
"Hei, jeg heter Thomas og er paneristi!"
Det er bare et merke som får meg til å bli mo i knærne og smile hver gang jeg ser på den.
Kjempespennende blir nok ikke denne unboxingen, da den allerede ligger under dagens klokke.
Men jeg synes denne fortjener litt oppmerksomhet.
I fare for å måtte spise nok en hatt, dette tror og håper jeg skal bli en keeper!
Den vanlige sorte boksen:
Boksen inne den sorte er vel enda mer kjent:
Hva kommer nå?
Har jeg betalt så mye for et skrujern?
Neida, der ligger 372'en og smiler til meg bak plastikken:
Plexi er sexy, men det er kanskje greit at the følger med et i reserve:
Its so shiny:
Dere tåler et par bilder til:
Har bare forsøkt en av remmene som følger med, den er utrolig myk og behagelig. Gleder meg til å få tak i flere remmer å prøve på den.
En bestilling er allerede sendt til en av forumets remm-makere.
Takk for oppmerksomheten og fortsatt god søndag!
Jeg ble helt satt ut da jeg prøvde den, det var som å være en liten forelsket skolegutt igjen. Hjertet hoppet over et par slag, sommerfuglene herjet rundt i magen og jeg følte meg helt "lost"...den var jo så lekker og sexy!
Etter å ha fomlet rundt i blinde etter godfølelsen, er det nå på tide å stå frem:
"Hei, jeg heter Thomas og er paneristi!"
Det er bare et merke som får meg til å bli mo i knærne og smile hver gang jeg ser på den.
Kjempespennende blir nok ikke denne unboxingen, da den allerede ligger under dagens klokke.
Men jeg synes denne fortjener litt oppmerksomhet.
I fare for å måtte spise nok en hatt, dette tror og håper jeg skal bli en keeper!
Den vanlige sorte boksen:
Boksen inne den sorte er vel enda mer kjent:
Hva kommer nå?
Har jeg betalt så mye for et skrujern?
Neida, der ligger 372'en og smiler til meg bak plastikken:
Plexi er sexy, men det er kanskje greit at the følger med et i reserve:
Its so shiny:
Dere tåler et par bilder til:
Har bare forsøkt en av remmene som følger med, den er utrolig myk og behagelig. Gleder meg til å få tak i flere remmer å prøve på den.
En bestilling er allerede sendt til en av forumets remm-makere.
Takk for oppmerksomheten og fortsatt god søndag!
Redigert: