HVA DRIVER JEG MED?
Jeg kommer helt sikkert til å angre, men er litt på Rolex-kjøret om dagen og har anskaffet meg en grail.
Derfor legger jeg nå ut mesterverket til IWC for salg. Uret fremstår som meget velholdt, ingen bekymringsverdige hakk, men normale hairlines som lett kan poleres bort om ønskelig (uret har aldri vært polert før).
Jeg beklager for dårlige bilder (tatt med iPhone).
Det er et bittelite merke kl. 18.00 (man ser det så vidt på et par av bildene) og noen deskdiver merker på claspen (men de kan lett børstes/poleres bort).
Men generelt fremstår klokken som meget pen!
Uret er kjøpt ny av Otteren i juni 2014 og inkluderer selvfølgelig komplett innpakning og kvittering.
Det medfølger også noen ekstra reimer.
- En IWC original Pilots Chronograph reim - Nylon med skinn på innsiden.
- To skinn Nato fra Worn&Wound i antrasitt
Den originale croco-reimen har aldri vært i bruk, men satt på klokken for denne annonsen.
PRIS
85.000,- Klokken koster veil 127.000 uten de ekstra reimene.
Hvis ønskelig kan klokken overleveres i Oslo-området.
BYTTE
Kan være interessant - Kom med forslag!
REFERANSER
Referanser i GoodGuy-tråden.
BILDER
Jeg kommer helt sikkert til å angre, men er litt på Rolex-kjøret om dagen og har anskaffet meg en grail.
Derfor legger jeg nå ut mesterverket til IWC for salg. Uret fremstår som meget velholdt, ingen bekymringsverdige hakk, men normale hairlines som lett kan poleres bort om ønskelig (uret har aldri vært polert før).
Jeg beklager for dårlige bilder (tatt med iPhone).
Det er et bittelite merke kl. 18.00 (man ser det så vidt på et par av bildene) og noen deskdiver merker på claspen (men de kan lett børstes/poleres bort).
Men generelt fremstår klokken som meget pen!
Uret er kjøpt ny av Otteren i juni 2014 og inkluderer selvfølgelig komplett innpakning og kvittering.
Det medfølger også noen ekstra reimer.
- En IWC original Pilots Chronograph reim - Nylon med skinn på innsiden.
- To skinn Nato fra Worn&Wound i antrasitt
Den originale croco-reimen har aldri vært i bruk, men satt på klokken for denne annonsen.
PRIS
85.000,- Klokken koster veil 127.000 uten de ekstra reimene.
Hvis ønskelig kan klokken overleveres i Oslo-området.
BYTTE
Kan være interessant - Kom med forslag!
REFERANSER
Referanser i GoodGuy-tråden.
BILDER