Ångra mig. Denna blir
Bilder först
Film
Reveiw från A blog to watch
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ändrade prioriteringar gör att något måste ut och denna får minst tid på armen om dagen. Köpt brukt av mig i norge, dokumentation finns. Kommer nästan komplett, saknar plast certet. Elektroniskt aktiverat hos IWC. Fick service (inte polering) hos Bjerke efter fall på cykel 10.20, kvittering finns. Brukt men inte abused. Följer med 3 OEM IWC band och 1 tropik gummi passandes oem spännet. Kan även slänga med ett hours carbon band.
Pris: Bjerke ville ha 132.000. C24 går från 72.000 - 119.000 (17 stk)
Lägger mig på halvparten av Bjerke.
66k är för övrigt ganska exakt vad en Open UP med di2 kommer kosta mig.
Bilder först
Film
Reveiw från A blog to watch
IWC Pilot's Watch Double Chronograph Edition Antoine De Saint Exupéry Hands-On | aBlogtoWatch
Hands-on review & original photos of the IWC Pilot's Watch Double Chronograph Edition Antoine De Saint Exupéry watch with price & specs.
www.ablogtowatch.com
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ändrade prioriteringar gör att något måste ut och denna får minst tid på armen om dagen. Köpt brukt av mig i norge, dokumentation finns. Kommer nästan komplett, saknar plast certet. Elektroniskt aktiverat hos IWC. Fick service (inte polering) hos Bjerke efter fall på cykel 10.20, kvittering finns. Brukt men inte abused. Följer med 3 OEM IWC band och 1 tropik gummi passandes oem spännet. Kan även slänga med ett hours carbon band.
Pris: Bjerke ville ha 132.000. C24 går från 72.000 - 119.000 (17 stk)
Lägger mig på halvparten av Bjerke.
66k är för övrigt ganska exakt vad en Open UP med di2 kommer kosta mig.
Redigert: