I min evige kamp (sterke ord) for å finne en keeper, slå slipper jeg denne som kom inn i en byttehandel forrige uke.
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt hos urverket.no Januar 2016.
Anbefaler denne ærlige reviewen av klokken : https://monochrome-watches.com/iwc-ingenieur-automatic-ref-3239-reviewed/
TILSTAND
Klokken ble tatt ut i år, men tilstanden er så godt som ny jeg gir den 9,5/10, mint.
BOKS OG PAPIR
Klokken kommer med boks, sertifikat, alt av ledd og IWC's geniale verktøy for bytte av lenkeledd.
Manualen har dessverre blitt borte hos en annen eier.
GENERELT OM KLOKKEN
Jeg har faktisk litt tungt for å slippe denne, for klokken har virkelig overasket meg positivt.
42.500,- kjøper betaler evt frakt.
Bytte er ikke av interesse.
REFERANSER
Jeg har bare GG referanser fra tidligere handler, håper du har det samme.
Takk for titten,
PS sjekk ut video. Til info dette er eksakt samme klokke og Tim som gjør reviewen har 16 cm håndledd.
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt hos urverket.no Januar 2016.
Anbefaler denne ærlige reviewen av klokken : https://monochrome-watches.com/iwc-ingenieur-automatic-ref-3239-reviewed/
TILSTAND
Klokken ble tatt ut i år, men tilstanden er så godt som ny jeg gir den 9,5/10, mint.
BOKS OG PAPIR
Klokken kommer med boks, sertifikat, alt av ledd og IWC's geniale verktøy for bytte av lenkeledd.
Manualen har dessverre blitt borte hos en annen eier.
GENERELT OM KLOKKEN
Jeg har faktisk litt tungt for å slippe denne, for klokken har virkelig overasket meg positivt.
- Lenken (wow) utførelsen, passformen og ikke minst den geniale mekanismen for skifte.
- Igjen lenken, vakkert med clasp som ikke bygger i høyden som f.eks oyster claspen.
- AR-Coating (jeg er ikke fan) men på denne klokken gjør coatingen skiven magisk. Ingen synlige sår på ARcoating som jeg kan se.
- Her bærer du Genta's DNA på armen, jeg har aldri selv eid en Royal Oak, men for meg føles det som å gå med lillebror på armen.
- Mechanical movement
- Self-winding
- 42-hour power reserve when fully wound
- Date display with crown-activated rapid advance
- Central hacking seconds
- Screw-in crown
- Soft-iron inner case for protection against magnetic fields
- Sapphire glass, flat, antireflective coating on both sides
- Water-resistant 12 bar
- Case height 10 mm
- Diameter 40 mm
42.500,- kjøper betaler evt frakt.
Bytte er ikke av interesse.
REFERANSER
Jeg har bare GG referanser fra tidligere handler, håper du har det samme.
Takk for titten,
PS sjekk ut video. Til info dette er eksakt samme klokke og Tim som gjør reviewen har 16 cm håndledd.