Solgt IWC Ingenieur, ref 3236-08. NY PRIS!

Topher

Støttemedlem
Medlem
21. jan. 2014
Sted
Moss / Oslo
Hei

Ønsker meg noe nytt, og velger derfor å legge min Ingenieur ut for salg.

Klokken er fra februar 2012, er lett og trekke, starter kjapt og går jevnt med små avvik.
Dette er en kraftig klokke som måler 46mm, men sitter behagelig og bærer godt på armen. Den er vanntett til 12 bar.

Komplett, med boks og papirer.

Urverket er IWC sitt kaliber 80110. Beskyttet av et sjokkabsorberende system og mot magnetiske felt
("på opptil 80.000A/m")

Etter at jeg kjøpte denne klokken på gummireim, har jeg supplert med ny lenke. Lenken er uanstendig dyr, men jeg tar selvfølgelig ikke full pris for den. Både original gummireim og lenke inkluderes i salg. Klokken har et smart system for reimbytte, som også er bygd inn i hvert enkelt ledd i lenka. Dette gir mulighet for enkel tilpasning.

Klokken er pen og reim og lenke likeså. Lenka er som nevnt kjøpt i ettertid fra AD (oktober 2015) og er komplett med alle ledd. Noen få små dings finnes på kassen, men ikke noen skjemmende.

Dette er en Limited Edition som kun er produsert i 1000 eksemplarer i forbindelse med "Plastiki" ekspedisjonen, se link:
http://www.iwc.com/en/news/ingenieur-automatic-mission-earth-edition-plastiki/

Jeg ber om kr 51.000 for denne og ønsker primært salg nå. Prøver å reise kapital til en drømmeklokke som blinker i horisonten. Svært gode forslag kan ombestemme meg... kanskje en Portugieser?
Uret og jeg befinner oss i Moss/Oslo og F2F foretrekkes.
Jeg har bare gode referanser og ønsker å fortsette med det!

Bilder tatt nylig:

Bilder fra "arkivet":

Redigert:
image.jpeg
Har lyst på noe nytt!
Kom gjerne med bud og bytteforslag. Det er snart sommer...