Selges IWC Portofino 8 days rosagull 2013 med boks, kviterring og papirer.

J

Julien

Guest
Trodde ikke det skulle skje EVER, men jeg har falt for en ny klokke som jeg ikke har råd til uten å selge denne.
Klokka er i perfekt stand og kan leveres stort sett over hele landet i from av face to face handel dersom det er ønskelig, alternativt kan man bruke de vanlige betalingsmetodene og Posten. Uoriginale Deployante følger med, men dersom man ønsker det, den er ikke brukt. Jeg har også bestilt for 2 måneder siden ny reim hos L'atelier du bracelet Parisien (skal være meget høy kvalitet på det de produserer) Det jeg har bestilt er i samme farge som skiven og i kroko. Har fortsatt ikke fått den og er veldig spent. Den følger selvsagt med klokka. Pris for hele greia med boks, originale papirer og kvittering: 85 000 kr. Klokka er kjøpt i februar 2013.

Redigert av en moderator:
Kanskje noen som vil ha noe annet eller i tilleg til en Sub eller en Pam og som passer til dress så godt som til Ola bukser? Setter den ned til 90 000 kr. Sjekk gjerne på Chrono24 for å se hva tilsvarende klokker omsettes for.

Nest siste bump da jeg ikke trenger å selge den om den ikke er solgt innen 10 november. Der er fristen jeg har for å kjøpe min Holt Grail. Og jeg må ha 90 000 for å finansiere galskapen. Ser at listepris på den er 18 200 euro så med dagens kurs blir det vel 152 000 kr. Høres det ikke ut som en bra deal?

Som lovet kommer det en siste bump da dersom den ikke er solgt innen 10 november er det ikke noe poeng for meg å selge den. Merk ny pris på 85 000kr.