Merke, modell og år:
IWC Portofino IW356504 Rose Gold
Kjøpt hos Urmaker Otteren i August 2017.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er brukt veldig forsiktig og fremstår tilnærmet som ny.
Diameter på klokken er 40mm, noe som passer klokken svært bra. Ligger fint og behagelig på armen og med en høyde på bare 9,3mm sklir den lett under mansjetten.
Dokumentasjon og historikk:
Jeg er første eier. Komplett med boks og papirer.
Øvrig informasjon:
Det følger med 2 stk alligator-remer fra IWC (sort og brun).
Sted:
Drammen
Pris eller bytteverdi:
69 000,- (Veil. nypris er 115 000,-)
Tenker i utgangspunktet rent salg, men en ny type Omega Aqua (8900) med blå skive, en Rolex Yacht-Master 116622 eller en Breguet Marine Big Date 5817 med blå skive kan være aktuelle bytter (andre klokker kan også være aktuelle, men da i hovedsak klokker som er relativt lett å omsette).
PS! Om noen her inne på TS skulle være interessert i klokken, men må vente på feriepenger e.l. så kan vi helt sikkert gjøre en avtale om at jeg holder av klokken mot et lite depositum.
Dagsferske bilder:
IWC Portofino IW356504 Rose Gold
Kjøpt hos Urmaker Otteren i August 2017.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er brukt veldig forsiktig og fremstår tilnærmet som ny.
Diameter på klokken er 40mm, noe som passer klokken svært bra. Ligger fint og behagelig på armen og med en høyde på bare 9,3mm sklir den lett under mansjetten.
Dokumentasjon og historikk:
Jeg er første eier. Komplett med boks og papirer.
Øvrig informasjon:
Det følger med 2 stk alligator-remer fra IWC (sort og brun).
Sted:
Drammen
Pris eller bytteverdi:
69 000,- (Veil. nypris er 115 000,-)
Tenker i utgangspunktet rent salg, men en ny type Omega Aqua (8900) med blå skive, en Rolex Yacht-Master 116622 eller en Breguet Marine Big Date 5817 med blå skive kan være aktuelle bytter (andre klokker kan også være aktuelle, men da i hovedsak klokker som er relativt lett å omsette).
PS! Om noen her inne på TS skulle være interessert i klokken, men må vente på feriepenger e.l. så kan vi helt sikkert gjøre en avtale om at jeg holder av klokken mot et lite depositum.
Dagsferske bilder:
Redigert: