UR
IWC Portugieser Hand-Wound Eight Days Edition “75th Anniversary”
SPESIFIKASJONER
Ref: IW510205
Verk: Manuelt opptrekk inhouse calibre 59212.
Oppgitt gangreserve: 8 dager
Kassediameter: 43mm
Kassetykkelse: 12mm
Materiale: Stål
Vanntetthet: 30m (3 bar)
ALDER OG HISTORIKK
Klokken er kjøpt hos Urmaker Bjerke i august 2016, og er den eneste solgt i Norge.
KOSMETISK TILSTAND
Klokken er etter min mening utrolig pen. Veldig lite bruksmerker på selve klokken, folding låsen har litt hairlines.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
Kommer på Santoni alligator rem med c-spenne. Remmen er I utrolig fin stand, ingen skader på skinnet.
BOKS OG PAPIRER
Komplett sett: ytterpapp, lekker sort innerboks I skinn, bruksanvisning, div sert/manualer.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Klokken er limitert til 750 stk. Har en nydelig matt sort skive med en grønnaktig farge på indexer og tall. Den nydelige gamle håndskrevne logoen.
Se gjerne hjemmesiden til IWC: http://www.iwc.com/en/collection/portugieser/IW5102_Anniversary/
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
79.000,-
Primært salg, men bytte kan være aktuelt. Har du noe er det bare å komme med forslag.
Forbeholder meg rett til å trekke annonsen.
F2F i Bergen, kan også sendes med EON på egen risiko.
REFERANSER
Se good guy tråden.
Ta kontakt på PM for en hyggelig handel.
IWC Portugieser Hand-Wound Eight Days Edition “75th Anniversary”
SPESIFIKASJONER
Ref: IW510205
Verk: Manuelt opptrekk inhouse calibre 59212.
Oppgitt gangreserve: 8 dager
Kassediameter: 43mm
Kassetykkelse: 12mm
Materiale: Stål
Vanntetthet: 30m (3 bar)
ALDER OG HISTORIKK
Klokken er kjøpt hos Urmaker Bjerke i august 2016, og er den eneste solgt i Norge.
KOSMETISK TILSTAND
Klokken er etter min mening utrolig pen. Veldig lite bruksmerker på selve klokken, folding låsen har litt hairlines.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
Kommer på Santoni alligator rem med c-spenne. Remmen er I utrolig fin stand, ingen skader på skinnet.
BOKS OG PAPIRER
Komplett sett: ytterpapp, lekker sort innerboks I skinn, bruksanvisning, div sert/manualer.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Klokken er limitert til 750 stk. Har en nydelig matt sort skive med en grønnaktig farge på indexer og tall. Den nydelige gamle håndskrevne logoen.
Se gjerne hjemmesiden til IWC: http://www.iwc.com/en/collection/portugieser/IW5102_Anniversary/
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
79.000,-
Primært salg, men bytte kan være aktuelt. Har du noe er det bare å komme med forslag.
Forbeholder meg rett til å trekke annonsen.
F2F i Bergen, kan også sendes med EON på egen risiko.
REFERANSER
Se good guy tråden.
Ta kontakt på PM for en hyggelig handel.

Redigert: