Solgt IWC Portuguese Automatic 7 days 5001

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Fullstendig strøken IWC i nærmest ny stand. Kan ikke se et eneste merke eller hairline på hele klokken. Klokken har fortsatt gyldig internasjonal garanti og kommer med alt av bokser og papirer inkl. plastik og pusseklut. Kvittering på mva-betaling kan også medfølge pr. mail. Her får du en klokke som har vært brukt en håndfull ganger siden den forlot butikken.
Klokken har defintivt en dressy look, men bygger høyt i kassen som gir den en solid "wrist presence". Designmessig er det en perle i mine øyne i forhold til at ingenting kuttes på skiven og det er så rent som det kan bli, ingenting overflødig ;) Selges videre fordi den evige flippekløen søker nye klokker...

Highlights:

In house-kaliber 51011 med Pellaton-opptrekk
7 dagers gangreserve med gangreserveindikator på skiven
Diameter: Ø42,3mm.

Pris: 56K inkl. ekspress over natten-frakt
Klokken befinner seg i Bodø, men er i Oslo neste uke og Trondheim uken etter der.
Aktuelle bytter er Rolex Submariner 116610LV, Rolex GMT Master II Pepsi/Coke, men send meg gjerne en PM om andre aktuelle bytter.
PM eller mail: andevo@mac.com

Kan selges med en helt ny brun OEM IWC croco med IWC pin buckle spenne. Tenker 2K ekstra for denne. (Kan selge denne separat om det er noen andre der ute som sitter på samme klokken)

Må slenge med noen stemningsbilder som jeg fant på WUS:

p857826046.jpg

p678670638.jpg

p611690763.jpg

p946183532.jpg

Redigert: