Solgt IWC Portuguese Yacht Club Chronograph - Ny Pris

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
Selger en IWC Portuguese Yacht Club Chronograph fra 2012. Dette er en nydelig boardroom to the beach klokke, som kan være en følgesvenn i alle anledninger. Klokken er kjøpt av meg i august 2012, og har blitt sparsommelig brukt i rotasjon med andre.

Siste service ble utført den 7.2.2015 hvor det ble skiftet pakninger og verket regulert hos Hvelplund i København. Etter dette har klokken blitt minimalt brukt, så rent estetisk sett ser klokken veldig bra ut. Den har sittet i winder når den ikke er i bruk, og generelt tatt godt vare på av undertegnede.

Klokken er tilnærmet komplett, jeg finner ikke umiddelbart hangtags og salgskvittering, men ellers har jeg boks, manualer, travel-case og pusseklut.

Ser at Bjerke opererer med en listepris på den nye modellen i 43mm på 120.000; den gamle var nok litt rimeligere før den ble discontinued så jeg ville vært villig til å selge til 70.000 inkludert EON. Rent salg er å foretrekke, men kan ta innbytte i kurante sportsmodeller fra Rolex, samt JLC Deep Sea Chronogaph.

Er ikke den mest aktive selgeren her på forumet, men har utelukkende good-guy referanser, og har all intensjon om å opprettholde en plettfri statistikk.

Ved raskt (eller hyggelig) salg legger jeg gjerne med to originale IWC aligator-remmer (sort og sjokoladebrun) til samlet verdi av 3600.

Bilder fra gårsdagen og arkiv.

Spørsmål, ytterligere informasjon og bilder tas på PM :)

Takk for titten!

// Thomas

Redigert: