Noen som har erfaring herfra? Har lest en hel del på Klocksnack, og det virker ganske bra. Men er interessert i om noen TS'ere har tatt turen over grensa for besøke denne butikken?
Jeg har vært der flere ganger i forbindelse med at jeg har vært i området i jobb. Han mange annonser på blocket, men ikke regn med at han har de i butikken. For de er som regel solgt, eller ligger som lokkemat Men hyggelig fyr han jeg har pratet med og fikk omvisning i både verksted og i bildebua.
Nå har jeg vært innom butikken selv og handlet (forrige lørdag) - Kan ikke gjøre annet enn å si at det var en hyggelig opplevelse. Som du sier @fredde1972 så er det ikke sikkert klokkene er der - noe Exploreren jeg skulle ha ikke var. Det gjorde dog ingen ting ettersom jeg fikk øynene opp for noe helt annet I alt en positiv opplevelse - selv om prisene han tar for enkelte klokker er ubegripelige sammenlignet med privatmarkedet her hjemme (han har listet opp min Speedmaster 3570.50 for 35K på Blocket nå) Med litt goodwill er vel omtrent det prisen for den nye typen, ny hos AD her hjemme?