Ja takk, begge deler!

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Sted
Rælingen
Nå har det vært en del frem og tilbake i det siste, men nå håper jeg det blir ro i boksen i det siste. I mine øyne utfyller disse hverandre godt, i tillegg synes jeg de er griselekre begge to. Den ene har vært i boksen tidligere, og jeg har savnet den siden. Den andre er ny for meg, selvom det er veldig back to basic. Savnet etter gullvisere ble stort, og da er det én ting som gjelder for meg.

Jeg har hatt skrivesperre i flere dager nå, for dette skulle bli post nr 1500. Ingen direkte minepæl, men hvertfall et rundt tall:)

Kjør bilder!

Her er dyret med på unboxingen, like nysgjerrig som faren sin.

Fortsatt nysgjerrig på den nye:

Ohhh yeahh, golden hands!

Så til nummer to!

Og til slutt en dobbel wristshot! Når jeg ser dette bildet, tenker jeg at dette ganske så godt illustrerer hvor "liten" 47 mm Panerai er. (evt hvor stor Polaren er:))

Takk for titten!

Ja, hvorfor ikke? Gratulerer med to lekre klokker, spesielt paneraien!

both.png

Godt å se at den har kommet trygt i hus og får et godt hjem. Kos deg med den lekreste Paneraien av dem alle

Grattis med 2 armbåndsur - eller 2 klokker som man sier. Og - det mest overraskende kanskje - at du er far til en hundevalp. :mrgreen: Jeg skal ikke spørre hvilke tisper du liker.

Her er dyret med på unboxingen, like nysgjerrig som faren sin.

Hyggelig å se med gull igjen☺
Flotte klokker begge to. Gratulerer!

Grattis med 2 armbåndsur - eller 2 klokker som man sier. Og - det mest overraskende kanskje - at du er far til en hundevalp. :mrgreen: Jeg skal ikke spørre hvilke tisper du liker.
Haha, @Loevhagen! Greit, sorry - ta det i rettskrivningstråden:p Jeg burde selvsagt skrevet "far hass". Og en ting til; Velg dine ord med omhu. Tispa mi er også her inne og snoker;)
Grattis - en helt optimal duo!
Faktisk lik min egen med 47mm Radiomir + BLNR
Ja, @Gin det blir omtrent så nær det kommer, uten å ha de samme modellene:)
Hyggelig å se med gull igjen☺
Flotte klokker begge to. Gratulerer!
Takker @Frik! Nå blir det reimshopping igjen:)

Redigert av en moderator:
Grattis med en flott dobbel. Kongepam! Og som stavekontrollen ville at forgje ord skulle være, kongepar!

Dette minner meg litt om monopol, tilbake til start. Artig å se. Føler meg ganske sikker på dine vegne at det nå blir ro i boksen ja

372 er helt nydelig! Og polar er heller ikke noe å kimse av! Gratulerer så mye med to herlige klokker :D