Jackpot eller gullfunn på fretex?

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Sted
Oslo
Det var jo en historie for noen år tilbake om Fretex på Lillehammer som hadde fått en 16610LV

Edit: fant link http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ikk-rolex-klokke-fra-anonym-giver/a/10066475/

Solskinnshistorien hadde jo vært om noen her inne hadde kjøpt denne for hunder kroner;)

Mitt inntrykk er at Fretex og andre bruktbutikker her i landet priser seg helt ut av markedet på det meste de selger.

Loppemarked derimot er det mulig å gjøre kupp fra tid til annen.

De to på Lillehammer skulle egentlig auksjoneres bort, men rett før auksjonen skulle avholdes tok eieren kontakt og fikk igjen urene.

Husker å ha lest en tråd her inne for en god stund siden (1,5 år eller noe i den dur) om en som hadde funnet en dyrere klokke (tror kanskje det var en Tag Heuer) på en Fretex. Han forespurte ca pris her inne for at han ville betale en fair pris til Fretex og ikke lure dem :)

Solskinnshistorien hadde jo vært om noen her inne hadde kjøpt denne for hunder kroner;)

Mitt inntrykk er at Fretex og andre bruktbutikker her i landet priser seg helt ut av markedet på det meste de selger.

Loppemarked derimot er det mulig å gjøre kupp fra tid til annen.

Enig. Siden kjøpekraften uansett er så sterk i Norge skal man ha mye flaks hvis man finner noe lignende i en bruktbutikk. Hadde dog vært utrolig kult hvis noen klarte det, men loppemarked er kanskje hakket mer "sannsynlig".

For et par år siden lå det en 1978 (?) Explorer 2 til salgs på finn for 10.000.
Jeg ringte på sekundet, og kunne fått klokken, men selger holdt til på motsatt kant av landet - og det ante meg at det ville komme fram av responsen at klokken ville gå for langt mer - så jeg droppet det.
Vet ikke hva den gikk for til slutt, men lurer meg på om den ikke dukket opp hos @Mogens til slutt. Hvor er han blitt av forresten?

Redigert av en moderator: