Jaeger-LeCoultre Master Compressor Memovox

Medlem
8. april 2010
Sted
Porsgrunn
Jeg har blitt eier av en Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox.
Er det en enkel måte å finne ut når klokken ble produsert. Jeg mangler papirer ?
Hvor mange eksemplarer har det blitt produsert av denne modellen.
Stemmer det at Jaeger produserer bare 50-60000 klokker i året ?
Bilde1.jpg

Send serienr til JLC og spør om de kan hjelpe deg, eventuelt sjekk hjemmesidene deres. Grattis med flott klokke btw!

Redigert av en moderator:
Da har jeg prøvd å få hjelp fra JaegerLecoultre om dokumentasjon rundt min klokke.
Svaret jeg fikk er følgende: Unfortunately, we cannot provide you with this information. We can only tell you that the first production year of this watch is in 2002.
Er det noen der ute som kan fortelle meg når klokken min ble produsert og om det er mulig å bestille opp nye papirer/sertifikater.
Klokken har følgende data på baksiden :146.8.97 og N`1160

Du kan jo prøve å høre med bjerke, alf lie , lervik om de kan skrive ut et ekthetsbevis på den og evt finne ut av historikken :) Rart at JLC ikke kunne gi noen informasjon, en kompis kjøpte seg en TH uten papirer for et par uker siden og tok kontakt med TH, de sendte hele historikken og det de hadde på klokken. Kan TH burde JLC klare det!

146.osv er modell nummer, står samme på min.. Min har serie nummer på 254.... Og er produsert i 2008, som også var siste produksjonsår. Det at din har Memovox automatiqe under JLC på skiven tyder på at den er produsert hvertfall 2 år før min, som bare har Memovox. Ganske sikker på det var slik siste 2 år.