Til salgs eller bytte er en veldig flott, norskkjøpt JLC Master Memovox. Klokken er kjøpt hos Tidemann i mars 2013, og er således fortsatt under garanti. Alt av bokser/papirer følger med.
Passer både til dress og i mer casual sammenhenger.
Jeg fikk den inn i en byttehandel for noen uker siden. Det er godt mulig den blir i klokkeboksen, jeg er storfornøyd med den og elsker alarmfunksjonen. Imidlertid så er jeg (dessverre) blitt en uhelbredelig flipper (13 klokker inn og ut igjen i fjor, håper det blir en del færre i år ).
Jeg vurderer derfor å bytte den bort i noe annet morsomt. Jeg aner ikke hva, men send meg gjerne en PM hvis du er interessert i Memovoxen og har noe å bytte bort. Kan evt. også selge den. Ønsker i så fall 42.000,- eller fornuftig bud for den.
I klokken sitter verket calibre 956, et inhouseverk med mekanisk alarmfunksjon. Du kan høre lyden av alarmen her:
[video=youtube;dqr4_mGGrLo]http://www.youtube.com/watch?v=dqr4_mGGrLo[/video]
En herlig lyd å våkne til om morgenen!
Mer info om klokken finner du her: Master Memovox | Luxury watches | Jaeger-LeCoultre
Det finnes mange flinke klokkefotografer i verden, men jeg er dessverre ikke en av dem. De følgende bildene er derfor ikke av min klokke, men du får ihvertfall et inntrykk av hvor vakker den er.
Veiledende nypris er ca. 80.000,- men man får vel kjøpt dem for drøyt 70.000,-. Jeg ga selv 42.000,- for den, og ønsker i utgangspunktet det samme igjen. Jeg har mange good guy-referanser. Send meg en PM for spørsmål eller hvis det skulle være noe annet.
Redigert: