Byttes Jaeger-LeCoultre Reverso GT

Medlem
31. jan. 2012
Sted
Oslo/Florø
Hadde ikke sett for meg at dagen skulle komme men det kan se ut som flipperen i meg begynner å komme fram. Lufter derfor stemningen for et bytte av min Jaeger-LeCoultre Reverso Grand Taille (2000) mot annet tilsvarende priset (eller lavere priset) fra Rolex, Omega, Panerai, Hublot, Breilting eller IWC. (Spesielt Explorer 1 36mm, Panerai basic modeller 000/005, Omega Speedmaster Pro eller eldre Breitling Navitimer er veldig aktuelle)

Klokken er i god stand på alle måter men litt bruksmerker oppstår over 13 år. Klokken kommer med alt av bokser, papirer, sertifikater og original kjøpskvittering fra Bjerke i Oslo. Klokken kommer også med to orginale JLC strutseremmer (sort og beige) + både OEM deployant og OEM pin-buckle. Så om noen skulle føle at julebordssesongen kan trenge et av de mest ikoniske dressur noensinne så er det bare å sende en pm.

reverso_zps726316d4.jpg

Ps. Reserverer meg retten til å trekke denne annonsen da jeg fremdeles er veldig glad i klokken.

mvh Lemen aka "denne klokken blir en keeper / denne skal aldri flippes"

Redigert:
bumpity bump

Rene bytter eller ned til Speedmaster Pro, Rolex Datejust eller annet snacks er veldig aktuelt. For en fattig student med lyst på noe nytt er intet forslag for dumt :D

reversoisol_zps0fab5958.jpg

CameraAwesomePhoto_zpse3852f21.jpg

Nytt år med nye muligheter. Rolex er fremdeles meget aktuelt, explorer I (36mm) er spesielt interessant! :cool:

ps. Også Explorer II, Sub og GMT seiler opp som gode kandidater. B/P ikke nødvendig om prisen er rett.

Redigert:
Da er klokken inne hos Bjerke på spa. forventet tilbake om 4-6 uker. Dette betyr selvsagt at noen kan sikre seg en nyservet klokke man ikke ser ute så alt for ofte her på berget :cool: