Hadde ikke sett for meg at dagen skulle komme men det kan se ut som flipperen i meg begynner å komme fram. Lufter derfor stemningen for et bytte av min Jaeger-LeCoultre Reverso Grand Taille (2000) mot annet tilsvarende priset (eller lavere priset) fra Rolex, Omega, Panerai, Hublot, Breilting eller IWC. (Spesielt Explorer 1 36mm, Panerai basic modeller 000/005, Omega Speedmaster Pro eller eldre Breitling Navitimer er veldig aktuelle)
Klokken er i god stand på alle måter men litt bruksmerker oppstår over 13 år. Klokken kommer med alt av bokser, papirer, sertifikater og original kjøpskvittering fra Bjerke i Oslo. Klokken kommer også med to orginale JLC strutseremmer (sort og beige) + både OEM deployant og OEM pin-buckle. Så om noen skulle føle at julebordssesongen kan trenge et av de mest ikoniske dressur noensinne så er det bare å sende en pm.
Ps. Reserverer meg retten til å trekke denne annonsen da jeg fremdeles er veldig glad i klokken.
mvh Lemen aka "denne klokken blir en keeper / denne skal aldri flippes"
Klokken er i god stand på alle måter men litt bruksmerker oppstår over 13 år. Klokken kommer med alt av bokser, papirer, sertifikater og original kjøpskvittering fra Bjerke i Oslo. Klokken kommer også med to orginale JLC strutseremmer (sort og beige) + både OEM deployant og OEM pin-buckle. Så om noen skulle føle at julebordssesongen kan trenge et av de mest ikoniske dressur noensinne så er det bare å sende en pm.
Ps. Reserverer meg retten til å trekke denne annonsen da jeg fremdeles er veldig glad i klokken.
mvh Lemen aka "denne klokken blir en keeper / denne skal aldri flippes"
Redigert: