Solgt Jakker fra Barbour, Chatcwin, Polo, Scabal

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Sted
Cockaigne
Opprydning i skapet gjør at følgende jakker selges:

Barbour Drover, str M, fire ytterlommer, en innerlomme, sylkoil finish, fløyel på indre krage, ermeavslutning og nedre bord. Fôr i Barbour tartan. Hel og pen og uslitelig. Ute av produksjon. 900kr/bud ***SOLGT***

Barbour Duracotton Polarquilt, to ytterlommer, en indrelomme. Merket small, som må være feil - jeg er M/L og denne er ihvertfall ikke for liten. Jakken produseres ikke lenger i denne fargen, og har nå en annen indrelomme, men er ellers den samme: https://www.outdoorandcountry.co.uk/barbour-duracotton-polarquilt-jacket-long.html?Olive. 900kr/bud

Parka fra Chatcwin i bomull, børstet overflate, fôret, avtagbar hette, fire ytterlommer, to indrelommer, pene detaljer. Nypris mener jeg var ca 5000. Den originale glidelåsringen røk og er erstattet med en annen. 1000kr./bud ***SOLGT***

Kort jakke i cordfløyel, Polo Ralph Lauren, str M. To lommer utenpå og en inni. 600kr/bud

Tweedjakke i brun herringbone, merke Scabal, størrelse 50. Lærknapper i front og på ermer. Pen og hel, bortsett fra en liten skade på venstre slag - se nærbilde. Bør være enkelt å ordne for en skredder. Klassisk jakke i klassisk snitt. 500kr./bud ***SOLGT***

Modellen er 185cm, 80kg og lite komfortabel i rollen.

IMG_6001.JPG
IMG_6003.JPG
IMG_6004.JPG
IMG_6005.JPG
IMG_6006.JPG
IMG_6007.JPG
IMG_6009.JPG
IMG_6012.JPG
IMG_6013.JPG
IMG_6014.JPG
IMG_6015.JPG
IMG_6016.JPG

Redigert:
Bumpetibump!

ZaAKZ.gif

Denne hadde jeg glemt. Barbour Polarquilt og Polo cordfløyel er ikke solgt. Bud eller bytteforslag mottas med takk.