Sammen med tre kamerater har jeg leid et terreng i Telemark i flere år. Pga skifte av grunneier fikk vi ikke leid det i fjor eller i år, men får det tilbake i 2012. Vi trenger derfor et godt fugleterreng for tre-fire dagers jakt fra 10. september. Helst rype, men et bra skogsfuglterreng er også aktuelt. (Jeg har terrenger i lokalområdet, men der skal jeg jakte helt frem til jul, så vi pleier reise bort den første uken.) Vi har to eller tre hunder, og har etterhvert blitt så gamle at vi foretrekker å sove innendørs. Er terrenget bra, er det imidlertid ikke så farlig med innkvarteringen. Vi er fleksible mtp reiseavstand, men etter å ha kjørt tolv timer hver vei til Røros i fjor, med magert utbytte, ser vi nok helst at området ligger på sørsiden av Hardangervidden, eller i fornuftig avstand fra flyplass.
Dersom noen TS-medlemmer har, eller kjenner noen som har, noe slikt til leie, kan de kontakte meg pr PM eller på hopalong@epost.no.
Dersom noen TS-medlemmer har, eller kjenner noen som har, noe slikt til leie, kan de kontakte meg pr PM eller på hopalong@epost.no.