... skal vistnok ha blitt sagt i en kamp mellom Sverige og Japan (fotboll?)
Jeg har vært innom første trinn på stigen av automatiske Seiko-dykkere.
De kom inn i rekkefølgen:
SKX781 (Orange Monster), SRP043 (Spork) og SKX009
Solgt alle, SKX'en var moddet og hadde den samtidig med Orange Monster så de ble for like og solgte begge - kanskje litt kjapp på avtrykkeren da en godt kunde blitt. Sporken solgtes sist og savnet er størst efter den.
Men nå drømmer jeg meg opp et hakk til modellene med 6R15-verk med hack'n'wind til eksempel.
Sort skive er målet. Blå kan gå, oransje blir det ikke (no offence Boenna ).
Spork er tilsynelatende u-oppnåelig NIB og dyr på bukta så trinnet opp er vel til Sumo SBDC0001 eller Shogun SBDC007
Samurai nevner noen SBDA0001, en quartz-MM blir nok for mye av det gode.
Samurai/Shogun er dog i Titan, noen som haft en på armen, redd de blir for lette.
Noen som har forslag på andre automatiske, bang-for-buck Seiko (eller andre) dykkere.
Jeg har vært innom første trinn på stigen av automatiske Seiko-dykkere.
De kom inn i rekkefølgen:
SKX781 (Orange Monster), SRP043 (Spork) og SKX009
Solgt alle, SKX'en var moddet og hadde den samtidig med Orange Monster så de ble for like og solgte begge - kanskje litt kjapp på avtrykkeren da en godt kunde blitt. Sporken solgtes sist og savnet er størst efter den.
Men nå drømmer jeg meg opp et hakk til modellene med 6R15-verk med hack'n'wind til eksempel.
Sort skive er målet. Blå kan gå, oransje blir det ikke (no offence Boenna ).
Spork er tilsynelatende u-oppnåelig NIB og dyr på bukta så trinnet opp er vel til Sumo SBDC0001 eller Shogun SBDC007
Samurai nevner noen SBDA0001, en quartz-MM blir nok for mye av det gode.
Samurai/Shogun er dog i Titan, noen som haft en på armen, redd de blir for lette.
Noen som har forslag på andre automatiske, bang-for-buck Seiko (eller andre) dykkere.