G
Med expresspakken jeg fikk i dag klarte bring for første gang å levere på døren til rett tid. (Bare 2 timer for sent, det får være godt nok...!)
Ellers har jeg vært svært misfornøyd med bring.. Kronisk forsinket og full av tull når de har "forsøkt å levere".
Ene gangen fant de ikke oppgangen min.... Det er bare det at jeg bor i enebolig.......
Trekker frem denne tråden, da jeg nok en gang har opplevd at budet ikke leverer som det skal.
Har ventet på en klokke, som ble bestilt fra USA for en tid tilbake. Sporet den tilfeldigvis i dag, og da finner jeg ut at pakken ligger og venter på meg på postkontoret. I sporingen står det at den ble forsøkt utlevert på tirsdag, men da var jeg hjemme hele dagen, så det stemmer ikke. Det står videre i sporingen at mottaker ønsker å hente pakken på nærmeste postkontor, noe som heller ikke stemmer da de ikke har vært i kontakt med meg. Det lå heller ingen lapp i postkassen som fortalte at pakken nå er på postkontoret.
Har sendt dem en klage (igjen...). Tviler på at det nytter
Jeg har nøyaktig samme erfaring med Bring. Jeg betaler for å få pakken hjem, men må hente den på postkontoret hver eneste gang. For et par år siden leverte de pakken, men til feil person. En person som hette "Grace" hadde kvittert for mottatt pakke og jeg var hjelpeløs. Det nyttet ikke å klage. Pakken og pengene mine var tapt.
Hvis mulig, unngå Bring.
Si meg, er det ikke en eller annen form for legitimasjonsplikt før utlevering eller deler de ut gods til hvem det måtte være?Jeg har nøyaktig samme erfaring med Bring. Jeg betaler for å få pakken hjem, men må hente den på postkontoret hver eneste gang. For et par år siden leverte de pakken, men til feil person. En person som hette "Grace" hadde kvittert for mottatt pakke og jeg var hjelpeløs. Det nyttet ikke å klage. Pakken og pengene mine var tapt.
Hvis mulig, unngå Bring.