Jeg måtte teste dette merket før eller siden

Medlem
16. des. 2013
Sted
Trondheim
Etter 5 mnd som klokkeinteressert fant jeg ut for 3 uker siden at jeg ikke kom til å finne en keeper før jeg hadde testet ut det merket som for meg henger høyt i klokkeverdenen.

Første inntrykket er veldig bra, en veldig bra blanding av sportslig og dressy for min smak. Flott størrelse og fantastiske detaljer i en meget enkel innpakning. Ved siden av stål Sub-c er dette mine klare favoritt så langt.

image by ReidarHerre, on Flickr

Stor pakning til liten 40mm klokke

En Patek som kanskje noen har fått med seg

Ytterboks

Var så heldig å finne en ubrukt en på rolexforum fra en trusted seller. Masse takk til medasylanter som jeg fikk råd av både på Patek og på å kjøpe klokke fra USA ( skal jo tross alt overføre en god slump penger til en kar du aldri har møtt før )

Hvis dette er det som skjer etter 5 måneder med klokkeinteresse, er jeg spent på hva du ender opp med etter et par år. ;)

Gratulerer. Et fantastisk ur.

Gratulerer og velkommen i Aquanaut klubben!

Dette er det nærmeste jeg kommer en perfekt klokke!

Hvis dette er det som skjer etter 5 måneder med klokkeinteresse, er jeg spent på hva du ender opp med etter et par år. ;)

Gratulerer. Et fantastisk ur.

Tusen takk for det :)
I alle fall nå er nok dette det jeg ser på som mer en dyrt nok for en klokke :)
Har paret den med en gmt2 som sannsynligvis må vike for en sub-c. Da har jeg i mine øyne 2 klokker som kan brukes til det meste.

Grattis med en nydelig Patek!

PP har jo masse imponerende og flott, men jeg syns faktisk denne og nautilusen er de peneste!

PS: Den tåler vel en runde golf? Sportsmodell jo:)

La den igjen i bila i dag når jeg skulle spille faktisk, første klokke jeg har gjort det med :)

Takk takk alle sammen :)

Haha, så blir neste vurdering om den er tryggest på armen eller i bilen :)

Grattis med en fantastisk Patek, dette er innertier.