Det kan kanskje jeg. Sjekk bezelen på denne:Tag Heuer er faktisk ikke oppfattes som helt på høyden av mange her inne, meg selv inkludert. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hvorfor.
Det kan kanskje jeg. Sjekk bezelen på denne:
http://www.urverket.no/tag-heuer-formula-1-white-dial-p-10706.html
og se nøye på hvilken vei tallene står. Legg så til at bezelen ikke roterer og du får en wannabe-diver som mangler "essensielle funksjoner" selv en tohundrekroners Lolex har.
et spørsmål: hvilken klokke har han nå?
Men, hva om jeg tar ham med til Lervik Ur, har allerede snakka litt med dem. Jeg ber de legge frem 3 eller 4 ur som han kan se på og prøve. Så sier jeg at om f.eks det er Longines som blir valget at det er julegaven, men han kan også velge en ny Submariner, hvor da jeg bruker jule- og bursdagsgave budsjettet mitt. Og lar ham få betale en del av den. Så slipper han å bli sinna for at jeg har brukt for mye penger på ham. Da får han jo også sjangs til å velge dem modellen han liker best?
Tenk selv om du fikk et brukt smykke siden det var rimeligere.
Lykke til.
PS: Tror flere av oss ønsker at du kurser konene våre litt.
Men når man leter så kommer det jo selvsagt opp LEKRE dame-klokker også.... dette kan bli dyrt etterhvert.....
Neida, er ikke så dyrt. Du kan få fine dameklokker til en rimelig penge. Som for eksempel denne "Reference 7000" fra budsjettprodusenten Patek Philippe.
Og så får du bare håpe hans interesse for ur ikke tar seg såpass opp før jul at han finner veien innom dette utmerkede forum og "buster" hele planen din.....
Lykke til i jakten!
Har forresten fått tips om denne, og selv om jeg sa at det skulle være ny klokke så frister det jo selvsagt da (takk for hjelpen!)
Vær obs på at akkurat denne klokken trolig vil trenge litt stell av en urmaker i løpet av det nærmeste året (ifølge selgeren), så da må du legge på ca 4000,- for prisen av service...