Ikke så resistent mot magnetisme som sin forgjenger(?) eller siste versjon, men trolig mer en nok til hva jeg trenger i hverdagen. Og mye finere enn siste versjon etter min mening... En av mine mest lettleste klokker, uansett lysforhold.
36mm ble først kjøpt, men innså at den var i minste laget til meg, så deretter ble det 39mm. Samboer har "tatt over" 36mm;
Vis vedlegg 230478Vis vedlegg 230486Vis vedlegg 230487Vis vedlegg 230488Vis vedlegg 230489Vis vedlegg 230490Vis vedlegg 230491
EDIT; La til litt flere bilder, og kan legge til at jeg liker den pga. "clean" skive, god lesbarhet og god lume, bygger lavt, og er meget behagelig å ha på. (Jeg liker ikke de nyere versjonene, da jeg synes det er for mye detaljer på skiver, tykkere og mer "klumpete" kasse inklusive uproporsjonale ting med bezel/kasse som jeg ikke helt klarer å forklare, klumpete lenke/lås).
For de som lurer, så er dette referanse 2503.52 (36mm; 2504.52), og er egentlig lik Aqua Terra (unntatt skive og visere) i samme generasjon 250X.XX (som jeg forøvrig også etter hvert anskaffet meg med hvit og blå skive, da klokkene er så fine og gir mye for pengene). Railmasteren kom også i flere andre størrelser/varianter, inklusive noen kjempestore, samt chronograf.