Jim på finn.no

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Sted
Oslo
Hei,
Er det noen som har erfaringer med JIM på finn.no?
Vedkommende har en rekke Seamasters som hadde vært et spennende tilskudd i "samlingen".
Ut fra bildene ser de ekte ut, men tar gjerne imot feedback fra TS-medlemmer som har handlet med han.

Kanskje et noe ullent svar som svever noe, men jeg sendte han en mail på en sort Seamaster som virket bra.
(googling og mailkorrsepondanse med bl.a. medlem her fikk meg å tro at den var blitt repainted og med nye visere)

Han sendte meg etter det enda en mail og kort etter fikk jeg mail med "reklame" for nye klokker han lagt ut.

Så ta kommentaren for det den er verdt, spontant ville jeg heller fulgt med på hva Herr Braanaas (medlem her) fra Nurk legger ut på Finn eller http://nurk.no/tilsalgseldre.htm - men det er bare magefølelsen min som snakker

Jim på Finn

Jim er en litt skummel type å gjøre handel med. Han forsøkte å selge en Eternamatic Kon-Tiki tidligere i vår. Det viste seg imidlertid at den samme Eterna’en var til salgs på Ebay (fra Canada) på samme tidspunkt til en langt lavere pris. Jeg konfronterte han med dette, og svaret jeg fikk, var at han hadde vært litt rask med å legge ut annonsen på finn. Den forsvant etter dette, og har ikke kommet tilbake. Har registrert at han har forsøkt seg med ulike vintage omega’er også, der bildene stammet fra annonser på Ebay.